Mladší bratříček bojů ze západní fronty vás zavede na opačnou stranu Evropy a země tentokrát zahoří na území Polska, Ukrajiny či dokonce Rumunska. Tannenberg si opět zakládá především na realističnosti. I zde budete válčit v zákopech, ale už výrazně méně. Hratelnost a obtížnost zůstává neměnná a taktéž atmosféra. Opět budete hltat někonečné létající kulky z pušek, pistolí, granáty, plyn a vše ostatní v totožné kvalitě a místy ještě intenzivněji. Atmosféru ještě připepří velitelé mluvící svými domorodými jazyky. Vedle němčiny uslyšíme například ruštinu, ale i rumunštinu nebo bulharštinu.
Pilotním herním režimem je tentokrát Manouver. Boje se ze zákopů přesouvají spíš do otevřenějšího terénu, ve kterém poměříte síly o jednotlivá stanoviště. Jde o mód ne nepodobný Conquestu ze série Battlefield, kdy strana kontrolující méně stanovišť ztrácí tickety. Ztratí-li všechna stanoviště, dostane zde protivník možnost dobýt i její spawnovací sektor a ukončit hru. Zákopy se ve hře stále ještě vyskytují, ale už pouze ve formě výrazně menší obranné linie daného stanoviště. Dobývání stanovišť je stále o taktickém postupu a kooperaci všech tříd a velitelů. Ono vystrnadit z pozice kulometčíky kryté pěchotou s puškami půjde bez náležitého průzkumu, shozením plynu v kombinaci s obejitím pozice a útokem do zad nebo z boku jen velmi těžko. O granátech nemluvě. V tomto módu už nebudou územní zisky takovou vzácností jako v předešlém Verdunu. Osobně jsem tuto změnu uvítal, protože krajina východní fronty působí zachovalejším dojmem a po několika hrách ne depresivně jako měsíční krajina u Verdunu.
Největší chybou série her od Blackmill Games se stejným tematickým zaměřením je jejich vydávání jako samostatných dílů. Kdyby vyšel Tannenberg jako DLC, nedocházelo by tolik k dělení hráčů mezi dvě hry. Toto sice kompenzuje přítomnost umělé intelgence na vysoké úrovni, ale ve hře poté chybí lidský faktor. Rovněž i zde chybí příběhová složka formou kampaně a vojenskou techniku zde znázorňuje obrněný vlak. Autoři taktéž vyřadili režim Squad Defence, což ale příliš nevadilo. Mimo hlavní herní mód jsou ty ostatní spíš doplňkové. A to ve Verdunu i zde. Tannenberg a Verdun nyní střídám a uživám si obě dvě hry plnými doušky.
Pilotním herním režimem je tentokrát Manouver. Boje se ze zákopů přesouvají spíš do otevřenějšího terénu, ve kterém poměříte síly o jednotlivá stanoviště. Jde o mód ne nepodobný Conquestu ze série Battlefield, kdy strana kontrolující méně stanovišť ztrácí tickety. Ztratí-li všechna stanoviště, dostane zde protivník možnost dobýt i její spawnovací sektor a ukončit hru. Zákopy se ve hře stále ještě vyskytují, ale už pouze ve formě výrazně menší obranné linie daného stanoviště. Dobývání stanovišť je stále o taktickém postupu a kooperaci všech tříd a velitelů. Ono vystrnadit z pozice kulometčíky kryté pěchotou s puškami půjde bez náležitého průzkumu, shozením plynu v kombinaci s obejitím pozice a útokem do zad nebo z boku jen velmi těžko. O granátech nemluvě. V tomto módu už nebudou územní zisky takovou vzácností jako v předešlém Verdunu. Osobně jsem tuto změnu uvítal, protože krajina východní fronty působí zachovalejším dojmem a po několika hrách ne depresivně jako měsíční krajina u Verdunu.
Největší chybou série her od Blackmill Games se stejným tematickým zaměřením je jejich vydávání jako samostatných dílů. Kdyby vyšel Tannenberg jako DLC, nedocházelo by tolik k dělení hráčů mezi dvě hry. Toto sice kompenzuje přítomnost umělé intelgence na vysoké úrovni, ale ve hře poté chybí lidský faktor. Rovněž i zde chybí příběhová složka formou kampaně a vojenskou techniku zde znázorňuje obrněný vlak. Autoři taktéž vyřadili režim Squad Defence, což ale příliš nevadilo. Mimo hlavní herní mód jsou ty ostatní spíš doplňkové. A to ve Verdunu i zde. Tannenberg a Verdun nyní střídám a uživám si obě dvě hry plnými doušky.
Pro: opět stejně výživné realistické přestřelky, hutná atmosféra a mistrovské ozvučení bojiště, nové zbraně a lokace, opět stále nutný taktický postup
Proti: rozdělením na samostatné hry autoři defakto snižují počty hráčů, bez kampaně a vojenské techniky, chybí mód Squad Defence, který ale téměř nikdo nehrál