Nejsem moc hráčem deck-building her, takže nemám nijak zásadní přehled a je dost možné, že mě na Legends of Runeterra uchvátily mechaniky, které jsou i jinde běžné. Nicméně pro mě je tahle hra prostě překvapivě dobrá a chytlavá. Po prvních pokusech na PC mě to zase tolik nebralo, ovšem na mobilu jsem se do toho zcela ponořil a hraju prakticky denně.
Nejvíce cením rozvíjení a navázání na lore League of Legends, a také výborné přenesení oblíbených hrdinů a jejich specifických vlastností, schopností a mechanik do zcela odlišné hry, kdy se podařilo u každého hrdiny zachovat jeho specifika.
Hratelnostně je to velmi svižné (jeden zápas na 10-20 minut, akorát moje cesta autobusem do práce :) ), mechaniky se pořád doplňují, meta se balancuje. To čeho bych se obával nejvíc je deck-building samotný a nutnost investovat do nových kartiček. Ovšem docela dobře stíhám vše kupovat za nafarmenou ingame měnu a solidní aktuální balíčky si nastahuji z Mobalytics a pak už jen doupravím dle libosti.
Slabší momenty jsou asi jen některé herní styly, kdy protihráč například tahá pořád dokola hromadu karet a aktivuje nějaké efekty a dost otravně zdržuje, nebo třeba když opustí hru a čekáte dlouhé minuty než vám hra uzná vítězství. Kromě toho ale parádní záležitost jednak na hardcore competitive strategizování, ale i na casual rychlovku, když máte čtvrt hodinku prostor.
Nejvíce cením rozvíjení a navázání na lore League of Legends, a také výborné přenesení oblíbených hrdinů a jejich specifických vlastností, schopností a mechanik do zcela odlišné hry, kdy se podařilo u každého hrdiny zachovat jeho specifika.
Hratelnostně je to velmi svižné (jeden zápas na 10-20 minut, akorát moje cesta autobusem do práce :) ), mechaniky se pořád doplňují, meta se balancuje. To čeho bych se obával nejvíc je deck-building samotný a nutnost investovat do nových kartiček. Ovšem docela dobře stíhám vše kupovat za nafarmenou ingame měnu a solidní aktuální balíčky si nastahuji z Mobalytics a pak už jen doupravím dle libosti.
Slabší momenty jsou asi jen některé herní styly, kdy protihráč například tahá pořád dokola hromadu karet a aktivuje nějaké efekty a dost otravně zdržuje, nebo třeba když opustí hru a čekáte dlouhé minuty než vám hra uzná vítězství. Kromě toho ale parádní záležitost jednak na hardcore competitive strategizování, ale i na casual rychlovku, když máte čtvrt hodinku prostor.