Druhý díl Kačeřích příběhů přináší především to samé, co první díl. Strýček Skrblík se musí vydat celkem do 5 různých lokalit a v každé z nich najít vzácný poklad. Ale přeci jen je to trošku jiné, vyladěnější.
Líbí se mi, že je zde mnohem více vyprávěn příběh, tedy více dialogů. Navíc je zde od začátku i vedlejší linka v podobě hledání částí starodávné mapy, po jejímž zkompletování se zpřístupní tajná úroveň Underground, kde je možné získat poklad. A také dojde k mírné změně v závěrečném outru.
Hratelnostně je hra stále stejná. Strýček Skrblík musí pomocí své hole skákat do vyšších pater a porážet nepřátele, kteří padnou na jeden zásah. Zajímavým zpestřením jsou loďky a také možnost odtahovat překážky s tím, že s některými jde pohnout až po nalezení Šikuly v úrovni. Jednotlivé úrovně jsou pak prošpikované tajnými místy, vyplatí se tak zkoušet, zdali nějaká zeď je skutečně zdí a nebo jestli je v ní nějaký průchod. Jako dobré vylepšení považuji i možnost za nalezené poklady dokupovat životy navíc, takže určitě není na škodu si při průchodu úrovni získávat co nejvíce pokladů.
Nevím jestli je to tím, že mám za sebou první díl, ale přišlo mi, že šla obtížnost značně dolů. Hrou jsem prošel poměrně rychle, s boss fighty jsem měl problém akorát tak s golemem, než jsem odhalil, jak na něj. Oba mody bez rewindu, tedy Boss Rush a TimeAttack, jsem zvládl na několik málo pokusů.
Oproti jiným dílům z Disney Afternoon Collection byli druzí kačeři nenáročným příjemným odpočinkem. Můžu tak vřele doporučit hrát tento díl jako první.
Líbí se mi, že je zde mnohem více vyprávěn příběh, tedy více dialogů. Navíc je zde od začátku i vedlejší linka v podobě hledání částí starodávné mapy, po jejímž zkompletování se zpřístupní tajná úroveň Underground, kde je možné získat poklad. A také dojde k mírné změně v závěrečném outru.
Hratelnostně je hra stále stejná. Strýček Skrblík musí pomocí své hole skákat do vyšších pater a porážet nepřátele, kteří padnou na jeden zásah. Zajímavým zpestřením jsou loďky a také možnost odtahovat překážky s tím, že s některými jde pohnout až po nalezení Šikuly v úrovni. Jednotlivé úrovně jsou pak prošpikované tajnými místy, vyplatí se tak zkoušet, zdali nějaká zeď je skutečně zdí a nebo jestli je v ní nějaký průchod. Jako dobré vylepšení považuji i možnost za nalezené poklady dokupovat životy navíc, takže určitě není na škodu si při průchodu úrovni získávat co nejvíce pokladů.
Nevím jestli je to tím, že mám za sebou první díl, ale přišlo mi, že šla obtížnost značně dolů. Hrou jsem prošel poměrně rychle, s boss fighty jsem měl problém akorát tak s golemem, než jsem odhalil, jak na něj. Oba mody bez rewindu, tedy Boss Rush a TimeAttack, jsem zvládl na několik málo pokusů.
Oproti jiným dílům z Disney Afternoon Collection byli druzí kačeři nenáročným příjemným odpočinkem. Můžu tak vřele doporučit hrát tento díl jako první.