Původní Jetpack má 100 levelů. 10 bonusových obsažených ve vánočním speciálu vypadá jako rychle dohratelná jednohubka, ovšem kvůli obtížnosti tomu tak úplně není. Přesto, má-li člověk levely v malíku, je dohrání hry otázkou 10 minut, ale právě o trénink tu běží především.
Délka původního Jetpacku byla jeho hlavní slabinou. Hra obsahovala levely skvělé, průměrné i mizerné. Datadisk (možná dokonce správněji DLC) je výrazně kratší, ale všechny levely jsou vybroušené k dokonalosti. Každý level obsahuje nějakou zkratku, která hraní výrazně zjednoduší. Už rozjezdový Rookie Santa nabízí tajnou chodbu, která dostane hráče z prekérní situace se všudypřítomným robotem. Původní Jetpack obsahoval určité typové okruhy levelů a i v tom datadisk pokračuje. Christmas Special má svou variaci Marble Worma, na bludišťovky navazuje skvělý A-Mazing Christmas! a konečně level rozdělený do samostatných místností á la Work those leg muscles je zastoupen finálním oříškem-kokosákem jménem Twisted Chambers.
Počínaje třetí místností v pořadí, Total Wormage (level 02, hra začíná levelem 00), obsahuje každá místnost logický problém. Tento level, level Garden of Ephira, Air Pocket či předposlední Chaos si člověk musí při hraní důkladně promyslet. Půjde-li hráč kupředu bez rozmyšlení, bude umírat, a to často. Postupem času si hráč vybuduje svou cestu levelem, která minimalizuje riziko a v daném levelu umírat přestane. Po dnešním třetím dohrání hry jsem se na internetu podíval na walkthrough a s překvapením jsem zjistil, že dotyčný hráč takřka bez výjimky postupuje skrze levely jinou cestou než já. V tom je Jetpack unikátní - není jediná cesta, cest k cíli je mnoho. Některé lehčí, jiné těžší.
Z hlediska obtížnosti se oproti původní hře přitvrdilo. Stejně jako demo k původnímu Jetpacku hra neobsahuje ukládání a po smrti začínáme zase od začátku. Nestěžuji si, s ukládáním by těch 10 levelů vydrželo výrazně kratší dobu a člověk si alespoň vypiluje postup a přesnost. A věřte mi, že virtuozitu v prstech budete tentokrát opravdu potřebovat. Poslední tři levely, a Twisted Chambers zejména, jsou takové malé peklíčko. Zatímco na ostatní levely jsem postup vypiloval, u Twisted Chambers žádný zázračný postup neznám a level jsem tentokrát dohrál s velkým štěstím díky objevivšímu se štítu.
Z hlediska technologie je hra podobná původnímu Jetpacku. Došlo k mírným úpravám grafiky, hlavní postava je Santa, sbírá dárky, ale třeba zvuky zůstaly stejné. Je sympatické, že autoři v roce vydání Jetpacku nabídli toto rozšíření hráčům zdarma. I když tehdy ještě internet příliš nefungoval a ke mně se dostalo poměrně nedávno. Jestliže máte původní Jetpack v oblibě, není důvod si herní zážitek o pár večerů neprodloužit a nepokořit i tento přídavek, obzvláště proto, že hra nakonec obsahuje finální gratulaci (od minula jsem si to špatně pamatoval), aby pak následně hra začala opět od levelu nula. A právě gratulaci uvidí jen pár nejdrsnějších letců.
Délka původního Jetpacku byla jeho hlavní slabinou. Hra obsahovala levely skvělé, průměrné i mizerné. Datadisk (možná dokonce správněji DLC) je výrazně kratší, ale všechny levely jsou vybroušené k dokonalosti. Každý level obsahuje nějakou zkratku, která hraní výrazně zjednoduší. Už rozjezdový Rookie Santa nabízí tajnou chodbu, která dostane hráče z prekérní situace se všudypřítomným robotem. Původní Jetpack obsahoval určité typové okruhy levelů a i v tom datadisk pokračuje. Christmas Special má svou variaci Marble Worma, na bludišťovky navazuje skvělý A-Mazing Christmas! a konečně level rozdělený do samostatných místností á la Work those leg muscles je zastoupen finálním oříškem-kokosákem jménem Twisted Chambers.
Počínaje třetí místností v pořadí, Total Wormage (level 02, hra začíná levelem 00), obsahuje každá místnost logický problém. Tento level, level Garden of Ephira, Air Pocket či předposlední Chaos si člověk musí při hraní důkladně promyslet. Půjde-li hráč kupředu bez rozmyšlení, bude umírat, a to často. Postupem času si hráč vybuduje svou cestu levelem, která minimalizuje riziko a v daném levelu umírat přestane. Po dnešním třetím dohrání hry jsem se na internetu podíval na walkthrough a s překvapením jsem zjistil, že dotyčný hráč takřka bez výjimky postupuje skrze levely jinou cestou než já. V tom je Jetpack unikátní - není jediná cesta, cest k cíli je mnoho. Některé lehčí, jiné těžší.
Z hlediska obtížnosti se oproti původní hře přitvrdilo. Stejně jako demo k původnímu Jetpacku hra neobsahuje ukládání a po smrti začínáme zase od začátku. Nestěžuji si, s ukládáním by těch 10 levelů vydrželo výrazně kratší dobu a člověk si alespoň vypiluje postup a přesnost. A věřte mi, že virtuozitu v prstech budete tentokrát opravdu potřebovat. Poslední tři levely, a Twisted Chambers zejména, jsou takové malé peklíčko. Zatímco na ostatní levely jsem postup vypiloval, u Twisted Chambers žádný zázračný postup neznám a level jsem tentokrát dohrál s velkým štěstím díky objevivšímu se štítu.
Z hlediska technologie je hra podobná původnímu Jetpacku. Došlo k mírným úpravám grafiky, hlavní postava je Santa, sbírá dárky, ale třeba zvuky zůstaly stejné. Je sympatické, že autoři v roce vydání Jetpacku nabídli toto rozšíření hráčům zdarma. I když tehdy ještě internet příliš nefungoval a ke mně se dostalo poměrně nedávno. Jestliže máte původní Jetpack v oblibě, není důvod si herní zážitek o pár večerů neprodloužit a nepokořit i tento přídavek, obzvláště proto, že hra nakonec obsahuje finální gratulaci (od minula jsem si to špatně pamatoval), aby pak následně hra začala opět od levelu nula. A právě gratulaci uvidí jen pár nejdrsnějších letců.
Pro: Hra je unikátní z hlediska možných cest průchodu levelem. Neexistuje jediná "správná" cesta. Zdarma. Nová grafika.
Proti: Vlastně žádné výhrady nemám. Snad je jen škoda, že autoři ještě takových 10-15 levelů nepřihodili.