Klasický Call of Duty shit s ultratupým příběhem o komunisto-hitlerech z Marsu kteří chtějí vyhladit zemi a vede je ten kudrnatý hezoun z Game of Thrones.
Ale.
Tentokrát je to CoD zasazený do budoucnosti, což jednak není tak k uzoufání okoukané jako druhá světová nebo moderna, a hlavně díky tomu má tohle CoD lehce Expanse vibes, a to oceňuji. Dokonce i nějaké ty vesmírné dogfity se stíhačkou tu jsou, i když tak primitivní že létání ve Star Wars Battlefront je oproti tomu hyperrealistický simulátor. Celkově mě ty kulisy baví, a sci-fi zasazení i tupí hrany intenzivní hlouposti vyprávění o tom jak se tu svět řítí do záhuby, apokalyptická scéna co pět minut, a je jen na hlavním gerojovi aby to všechno zachránil.
Jinak je ale hratelnost tradičně mizerná, cover-shooter bída prolezlá cutscénami a hromadou "spolubojovníků" které musí hráč na slovo poslouchat a věčně následovat jako uslintaný psík, sic ho nekonečný respawn nepřátel a skripty semelou. Otravné, když se jen chcete odreagovat sypáním olova do všeho kolem a ve střílečkách jste zvyklí spíš na dynamický pohyb z Dooma, než na statické střílení nabíhajících Marťanských krocanů.
A když už na konci všichni spolubojovníci konečně zdechnou a hráč zůstane sám, místo aby se konečně dočkal postupu kupředu podle vlastního tempa, tak se hra změní na arénovku.
Úlevnou katarzi pak rychle přináší až příchod závěrečných titulků.
Ale.
Tentokrát je to CoD zasazený do budoucnosti, což jednak není tak k uzoufání okoukané jako druhá světová nebo moderna, a hlavně díky tomu má tohle CoD lehce Expanse vibes, a to oceňuji. Dokonce i nějaké ty vesmírné dogfity se stíhačkou tu jsou, i když tak primitivní že létání ve Star Wars Battlefront je oproti tomu hyperrealistický simulátor. Celkově mě ty kulisy baví, a sci-fi zasazení i tupí hrany intenzivní hlouposti vyprávění o tom jak se tu svět řítí do záhuby, apokalyptická scéna co pět minut, a je jen na hlavním gerojovi aby to všechno zachránil.
Jinak je ale hratelnost tradičně mizerná, cover-shooter bída prolezlá cutscénami a hromadou "spolubojovníků" které musí hráč na slovo poslouchat a věčně následovat jako uslintaný psík, sic ho nekonečný respawn nepřátel a skripty semelou. Otravné, když se jen chcete odreagovat sypáním olova do všeho kolem a ve střílečkách jste zvyklí spíš na dynamický pohyb z Dooma, než na statické střílení nabíhajících Marťanských krocanů.
A když už na konci všichni spolubojovníci konečně zdechnou a hráč zůstane sám, místo aby se konečně dočkal postupu kupředu podle vlastního tempa, tak se hra změní na arénovku.
Úlevnou katarzi pak rychle přináší až příchod závěrečných titulků.