V podstatě duchovní nástupce Eye of the Beholder 1 a 2 a jeden z nejlépe vypadajících kousků své doby, který nic ze svého lesku neztratil ani dnes. V CD verzi navíc s vynikajícím dabingem a hudebním doprovodem.
Perfektní level design je u Westwoodu samozřejmostí, hádanky, překážky jsou dostatečně výživné a přitom nikterak závratně podpásové, monstra dostatečně nápaditá a každé má jinak nepříjemné útoky a je třeba je likvidovat odlišnými zbraněmi či kouzly. Secrety dostatečně skryté a dostatečně variabilní :). Celé to má takovou pěknou pohádkovou atmosféru.
Vývoj postav celkem jednoduchý, založený na tom, co zrovna používáte (boj, střelba, magie), avšak dostatečně funkční a radost z každého bodíku je vysoká (a každý bodík je znát). Kouzel mohlo být více, jednotlivé stupně se od sebe liší většinou v podstatě jen silou- výjimku tvoří 4. stupeň freeze (ledová bariéra), 1. stupeň Hand of Fate (který nezpůsobuje dmg a jen odstrkuje) a heal kouzlo, kdy první 2 stupně léčí určité množství hp, 3. stupeň vyléčí postavu komplet a léčí jedy! a 4. stupeň vyléčí všechny postavy v partě. Chybí mi tu však nějaká bostovací kouzla, či nějaké to "hold monster" nebo něco podobného by nemuselo být na škodu.
Mapa zaznamenává i skrytá tlačítka a neviditelné zdi, což je trochu škoda.
V několika lokacích je dost otravný respawn (především 3. patro bílé věže a docela i 2. patro Castle Cimmeria). Kuše Valkyria trochu overpowered- 100% hit chance, sice nepříliš vysoký dmg, ale i to pomalé ukrajování pár hp dělá hodně, když se ostatní postavy netrefují (na druhou stranu některé lokace by bez ní musely být solidní vopruz- hlavně to 2. patro Castle Cimmeria). A možná je tu až příliš potvor likvidující zbroj.
Ale jinak asi ok, vesměs nemám moc co dalšího vytknout a to co píši výše jsou z celkového hlediska v podstatě drobnosti. Pro fanoušky dungeonů je Lands of Lore povinnost.
Perfektní level design je u Westwoodu samozřejmostí, hádanky, překážky jsou dostatečně výživné a přitom nikterak závratně podpásové, monstra dostatečně nápaditá a každé má jinak nepříjemné útoky a je třeba je likvidovat odlišnými zbraněmi či kouzly. Secrety dostatečně skryté a dostatečně variabilní :). Celé to má takovou pěknou pohádkovou atmosféru.
Vývoj postav celkem jednoduchý, založený na tom, co zrovna používáte (boj, střelba, magie), avšak dostatečně funkční a radost z každého bodíku je vysoká (a každý bodík je znát). Kouzel mohlo být více, jednotlivé stupně se od sebe liší většinou v podstatě jen silou- výjimku tvoří 4. stupeň freeze (ledová bariéra), 1. stupeň Hand of Fate (který nezpůsobuje dmg a jen odstrkuje) a heal kouzlo, kdy první 2 stupně léčí určité množství hp, 3. stupeň vyléčí postavu komplet a léčí jedy! a 4. stupeň vyléčí všechny postavy v partě. Chybí mi tu však nějaká bostovací kouzla, či nějaké to "hold monster" nebo něco podobného by nemuselo být na škodu.
Mapa zaznamenává i skrytá tlačítka a neviditelné zdi, což je trochu škoda.
V několika lokacích je dost otravný respawn (především 3. patro bílé věže a docela i 2. patro Castle Cimmeria). Kuše Valkyria trochu overpowered- 100% hit chance, sice nepříliš vysoký dmg, ale i to pomalé ukrajování pár hp dělá hodně, když se ostatní postavy netrefují (na druhou stranu některé lokace by bez ní musely být solidní vopruz- hlavně to 2. patro Castle Cimmeria). A možná je tu až příliš potvor likvidující zbroj.
Ale jinak asi ok, vesměs nemám moc co dalšího vytknout a to co píši výše jsou z celkového hlediska v podstatě drobnosti. Pro fanoušky dungeonů je Lands of Lore povinnost.
Pro: Atmosféra, level design, hudba, dabing, grafika, animace.
Proti: Množství a variabilita kouzel, respawnování protivníků, velké množství nepřátel rozežírajících zbroje.