Začínáme u character creatoru; prostě proč? Proč se s ním neštvaly o trochu víc a nedali tak více volnosti hráči. A když už musíme v tom omezeném prostoru a s jedním nasvícením tu držku nějak sestavit, proč pak už nejde změnit, jsme v kouzelném světě sakra. (also, máme všechny možné odstíny černé, ale žádnou plešatou hlavu, to si beru vyloženě osobně)
V první scéně teda vidíme naši kouzelnici/kouzelníka z hromady úhlů, aby jsme si mohly říct, že je to zrůdička a pak se vrátit k úpravám a tuhle scénku vidět aspoň 3x. (Vy ne? Tak to je asi jen moje OCD.) Tady ta osoba, moje osobně se jmenovala Mel Fek, protože proč ne, sprosté slova to taky nezakazuje, je taková kouzelná Jane Doe. Nemá žádné backstory, příběh ani konverzace s lidmi nám nijak nenapoví ani její původ. Občas se totiž podiví nad některými čarovnými předměty, kdežto jiné věci ji příjdou naprosto samozřejmé. Trochu, jako by se bouchla v dětství do hlavy a pak byla do pátého ročníku v komatu. Namísto toho aby to v člověku vyvolávalo zvědavost bych řekla že to akorát nutí se nesžít s postavou. Jo, prostě je Vám to jedno. Jako správná Jane Doe je samozřejmě skvělá ať dělá cokoliv, což mi přišlo neuvěřitelně vtipné, protože mi hra na začátku vůbec nešla.
A jak už to napovídá, žádné RPG to opravdu není, dobrý pane. Máte na výběr odpověď? Ne. A když zrovna ano, má to nějaký vliv? NE. Máte možnost se bavit s postavami a budovat nějaké přátelství? V téhle hře, sotva.
Takže co můžete dělat, sbírat bylinky, zabíjet zvířátka, sbírat zvířátka a pak je breedovat. Vařit lektvary a pak je nikdy nepoužít. Ale vařit je občas musíte, protože QUEST. Taky si můžete hrát na Simíky a postavit si někde lavičku, NA KTEROU SI STEJNĚ NEMŮŽETE SEDNOUT.
V rámci Hlavní questové linky chodíte do školy a navštěvujete hodiny, akorát, za mě, je jich až směšně málo. Jsme tu cca celý jeden školní rok a tříd navštívíme asi pět? S čím že většina tříd je jen minutová cutscénka, kde naše postava nejde ani vidět? A po ní rozhovor s učiteli? To je přesně ten obsah, proč jsem to chtěla hrát. Celá zápletka je za mě dobrá. Jakože, za tři. Meh. Víte jak se říká, že příběh má dvě strany? Tak tohle mi tady trochu chybělo, bylo to ploché, neobjasněné. Situace vyeskalovala čistě proto, že ji nikdo nezastavil včas.
A pak tu jsou questy, většina z nich obsahuje sochy, pavouky a podzemí. Výlet do Moravského Krasu ruším poněvadž, jestli mi tak hra něco dala, tak silnou klaustrofobii. Máme tu pár generických logických hádanek, které už jste 100% uhádli minimálně v jiných dvou hrách. Většina těchhle sidequestů souvisí s NPC postavami, ale jelikož, jak jsem psala, nemůžete žádný vztah s NPC vytvořit, nemají absolutně žádný value. Nic Vám to prostě nedá, mimo nočních můr. Po celé mapě samozřejmě máme hromadu nepřátel, které můžeme jako správný patnáctiletý student prostě vyzabíjet, nebo je nechat být, nemá to na nic vliv.
Za mě osobně dvě nejlepší questové linky byly s postavami, jedněch konkrétních 5minut s drakem mi úplně vyžehlilo předchozích ztracených 30hodin. Skvělý WOW efekt, emoce, nechápu proč ten člověk nepsal zbytek questů.
Každopádně, myslela jsem si, že si HL zahraju víckrát za jiné koleje (Rawenclaw here!) ale HAHA ani náhodou! Ani za peníze. Vysoké hodnocení dávám kvůli procházkám po hradě (a ne okolí, protože upřímně, čekala jsem kouzelné místo v kouzelném světě a dostala jsem vesnice za Ostravou), létání na koštěti, které mi pořád nejde, ale byla to super složka. Létání na mountech. A celkovému feelingu. Hele, kdyby to byla jen simulace procházení se po hradě, tak dám 100%
V první scéně teda vidíme naši kouzelnici/kouzelníka z hromady úhlů, aby jsme si mohly říct, že je to zrůdička a pak se vrátit k úpravám a tuhle scénku vidět aspoň 3x. (Vy ne? Tak to je asi jen moje OCD.) Tady ta osoba, moje osobně se jmenovala Mel Fek, protože proč ne, sprosté slova to taky nezakazuje, je taková kouzelná Jane Doe. Nemá žádné backstory, příběh ani konverzace s lidmi nám nijak nenapoví ani její původ. Občas se totiž podiví nad některými čarovnými předměty, kdežto jiné věci ji příjdou naprosto samozřejmé. Trochu, jako by se bouchla v dětství do hlavy a pak byla do pátého ročníku v komatu. Namísto toho aby to v člověku vyvolávalo zvědavost bych řekla že to akorát nutí se nesžít s postavou. Jo, prostě je Vám to jedno. Jako správná Jane Doe je samozřejmě skvělá ať dělá cokoliv, což mi přišlo neuvěřitelně vtipné, protože mi hra na začátku vůbec nešla.
A jak už to napovídá, žádné RPG to opravdu není, dobrý pane. Máte na výběr odpověď? Ne. A když zrovna ano, má to nějaký vliv? NE. Máte možnost se bavit s postavami a budovat nějaké přátelství? V téhle hře, sotva.
Takže co můžete dělat, sbírat bylinky, zabíjet zvířátka, sbírat zvířátka a pak je breedovat. Vařit lektvary a pak je nikdy nepoužít. Ale vařit je občas musíte, protože QUEST. Taky si můžete hrát na Simíky a postavit si někde lavičku, NA KTEROU SI STEJNĚ NEMŮŽETE SEDNOUT.
V rámci Hlavní questové linky chodíte do školy a navštěvujete hodiny, akorát, za mě, je jich až směšně málo. Jsme tu cca celý jeden školní rok a tříd navštívíme asi pět? S čím že většina tříd je jen minutová cutscénka, kde naše postava nejde ani vidět? A po ní rozhovor s učiteli? To je přesně ten obsah, proč jsem to chtěla hrát. Celá zápletka je za mě dobrá. Jakože, za tři. Meh. Víte jak se říká, že příběh má dvě strany? Tak tohle mi tady trochu chybělo, bylo to ploché, neobjasněné. Situace vyeskalovala čistě proto, že ji nikdo nezastavil včas.
A pak tu jsou questy, většina z nich obsahuje sochy, pavouky a podzemí. Výlet do Moravského Krasu ruším poněvadž, jestli mi tak hra něco dala, tak silnou klaustrofobii. Máme tu pár generických logických hádanek, které už jste 100% uhádli minimálně v jiných dvou hrách. Většina těchhle sidequestů souvisí s NPC postavami, ale jelikož, jak jsem psala, nemůžete žádný vztah s NPC vytvořit, nemají absolutně žádný value. Nic Vám to prostě nedá, mimo nočních můr. Po celé mapě samozřejmě máme hromadu nepřátel, které můžeme jako správný patnáctiletý student prostě vyzabíjet, nebo je nechat být, nemá to na nic vliv.
Za mě osobně dvě nejlepší questové linky byly s postavami, jedněch konkrétních 5minut s drakem mi úplně vyžehlilo předchozích ztracených 30hodin. Skvělý WOW efekt, emoce, nechápu proč ten člověk nepsal zbytek questů.
Každopádně, myslela jsem si, že si HL zahraju víckrát za jiné koleje (Rawenclaw here!) ale HAHA ani náhodou! Ani za peníze. Vysoké hodnocení dávám kvůli procházkám po hradě (a ne okolí, protože upřímně, čekala jsem kouzelné místo v kouzelném světě a dostala jsem vesnice za Ostravou), létání na koštěti, které mi pořád nejde, ale byla to super složka. Létání na mountech. A celkovému feelingu. Hele, kdyby to byla jen simulace procházení se po hradě, tak dám 100%