Za mě asi nejlepší díl s perfektním dabingem, hutnou temnou atmosférou a nejspíš i nejlepší hudbou v sérii, který sráží asi jen nepříliš vyvážené a nepříliš responzivní (avšak poměrně zábavné) arkádové Street Fighter like souboje. Dnes už díky Enhanced Edition patchi je i dabovaná verze skvěle hratelná bez většího množství bugů.
Jestli si něčeho na Quest for Glory sérii obzvláště cením (krom skvělého propojení RPG žánru s adventurou), pak jsou to poměrně logické adventurní úkony, které po vás nevyžadují kombinace desítek předmětů, ale vlastně působí více RPGčkoidně (tady potřebuješ vylézt, natrénuj si climbing). Zároveň vás hra poměrně zásobí všemožnými hinty, pokud poctivě každého prokecnete.
Za každý class je průchod hrou dosti odlišný, čili replayabilita zaručena.
PS: Mimochodem je s podivem, kolik má Paladin bonusových aktivit/questů, jedná se navíc o dost silné momenty, které poodkryjí hodně příběhového pozadí některých postav. Na to že se jedná v podstatě o "hidden" charakter... rozhodně doporučuji vyzkoušet :).
Jestli si něčeho na Quest for Glory sérii obzvláště cením (krom skvělého propojení RPG žánru s adventurou), pak jsou to poměrně logické adventurní úkony, které po vás nevyžadují kombinace desítek předmětů, ale vlastně působí více RPGčkoidně (tady potřebuješ vylézt, natrénuj si climbing). Zároveň vás hra poměrně zásobí všemožnými hinty, pokud poctivě každého prokecnete.
Za každý class je průchod hrou dosti odlišný, čili replayabilita zaručena.
PS: Mimochodem je s podivem, kolik má Paladin bonusových aktivit/questů, jedná se navíc o dost silné momenty, které poodkryjí hodně příběhového pozadí některých postav. Na to že se jedná v podstatě o "hidden" charakter... rozhodně doporučuji vyzkoušet :).
Pro: Adventura s RPG prvky (Originalita), Výběr postav (za každou rozdílný průchod hrou), hudba, dabing, temná atmosféra.
Proti: původní verze obsahovala poměrně velké množství bugů, nevyvážený soubojový systém (fighter to má paradoxně zdaleka nejnáročnější).