Leonard a Bubba havarovali se svým "liberated" UFO a čeká je dlouhá cesta při návratu domů do Hickstonu. Po cestě potkají opět mnoho lidských (ke starým přibyli motorkář či roztleskávačka) i nelidských protivníků. Mohl bych tu bědovat nad zastaralostí build enginu v době vydání hry, ale problém je trochu někde jinde.
Build engine je skvělý ve ztvárnění budov (proto build) a mizerný ve zobrazování exteriérů (proto ne "grow" engine). Druhý díl bohužel nepokračuje v tradici monstrózních staveb, ale místo toho nám nabízí většinu času nezáživné levely ve skalách případně v bažinách. Základní barvou je tedy hnědá či hnědozelená, základními tvary na mapě jsou n-úhelníky spojené čárkami (jak jinak v buildu zobrazit krajinu, že?).
Ve druhém díle je poměr skvělých, průměrných a mizerných levelů posunut hodně směrem k těm posledním. V první epizodě je poměrně zábavná Refinery, hratelné Waco (zajímavý soubor děr a pastí) a El Peso Again a zbytek je bída s nouzí. Nevěřil jsem, že může hra nabídnout otravnějšího protivníka než Turd "Kilpíííí" Miniona, ale seznamte se - Jack-O-Lope. Mutant králíka s jelenem je rychlý, blbě se trefuje, celkem dost vydrží a jsou jich mraky. Na konci první epizody není bossfight, titulky, prostě nic. Jedeme dál.
Většinu druhé epizody se placatíme po bažinách. Z nabídky vyčnívá jen skvělý "Disgraceland" který nám ukáže, jak by to vypadalo, kdyby se Elvisovým rančem prohnalo stádo domácí zvířeny. Poměrně zajímavý je také Gamblin' Boat. Hra nám nabízí možnost projet se ve vznášedle nebo na motorce. Ty se ale špatně ovládají, a tak jsem jízdu na nich brzy vzdal. To šlo až do levelu Moto Madness, kde se některé skoky nedaly bez motorky absolvovat, A tak jsem vyčistil část mapy a pak se vracel zpět pro zaparkovanou motorku a tak pořád dál. Takto si zábavu nepředstavuji. Druhá epizoda přece jen boss fight přinesla, i když... Hra končí velkým wtf místo outra. A ne, není to legrace. Naopak mne pobavila ve sprše šmírovací díra velikosti pohlednice. Pravděpodobně se hra odehrává v táboře pro slabozraké.
Nepříjemným překvapením pro mne bylo, že i současná hra v rámci Collection je prolezlá bugy. Žádný z nich není gamebreaking, ale je jich požehnaně. Hra se dosud nezbavila problému s ukládáním, který ji provází od prvního dílu a pamatuji si ho ještě z 90tek. K němu přibylo časté propadávání postavy mezi texturami. To sice hráče nezabije, ale mnohdy se dostane jinam, než by čekal. Extrémně často se to stává na lodi. V předposledním levelu se mi rozhodilo zaměřování (a ne, nebyl jsem opilý), naštěstí pomohlo vypnutí/zapnutí hry.
Přesto přese všechno jsem se v některých pasážích bavil, ale bohužel hra těch skvělých částí nabízí příliš málo. Když to porovnám se souputníkem Redneck Rampage: Suckin' Grits on Route 66 , či původním Redneck Rampage , tak to bije do očí. Druhý díl je pro mě nejslabší díl trilogie (počítám-li datadisk samostatně). Přesto není důvod hru nezkusit, zejména pokud jste si někdy chtěli zkusit zastřílet na motorkáře, roztleskávačku nebo králíkojelenanebocotoje...
Build engine je skvělý ve ztvárnění budov (proto build) a mizerný ve zobrazování exteriérů (proto ne "grow" engine). Druhý díl bohužel nepokračuje v tradici monstrózních staveb, ale místo toho nám nabízí většinu času nezáživné levely ve skalách případně v bažinách. Základní barvou je tedy hnědá či hnědozelená, základními tvary na mapě jsou n-úhelníky spojené čárkami (jak jinak v buildu zobrazit krajinu, že?).
Ve druhém díle je poměr skvělých, průměrných a mizerných levelů posunut hodně směrem k těm posledním. V první epizodě je poměrně zábavná Refinery, hratelné Waco (zajímavý soubor děr a pastí) a El Peso Again a zbytek je bída s nouzí. Nevěřil jsem, že může hra nabídnout otravnějšího protivníka než Turd "Kilpíííí" Miniona, ale seznamte se - Jack-O-Lope. Mutant králíka s jelenem je rychlý, blbě se trefuje, celkem dost vydrží a jsou jich mraky. Na konci první epizody není bossfight, titulky, prostě nic. Jedeme dál.
Většinu druhé epizody se placatíme po bažinách. Z nabídky vyčnívá jen skvělý "Disgraceland" který nám ukáže, jak by to vypadalo, kdyby se Elvisovým rančem prohnalo stádo domácí zvířeny. Poměrně zajímavý je také Gamblin' Boat. Hra nám nabízí možnost projet se ve vznášedle nebo na motorce. Ty se ale špatně ovládají, a tak jsem jízdu na nich brzy vzdal. To šlo až do levelu Moto Madness, kde se některé skoky nedaly bez motorky absolvovat, A tak jsem vyčistil část mapy a pak se vracel zpět pro zaparkovanou motorku a tak pořád dál. Takto si zábavu nepředstavuji. Druhá epizoda přece jen boss fight přinesla, i když... Hra končí velkým wtf místo outra. A ne, není to legrace. Naopak mne pobavila ve sprše šmírovací díra velikosti pohlednice. Pravděpodobně se hra odehrává v táboře pro slabozraké.
Nepříjemným překvapením pro mne bylo, že i současná hra v rámci Collection je prolezlá bugy. Žádný z nich není gamebreaking, ale je jich požehnaně. Hra se dosud nezbavila problému s ukládáním, který ji provází od prvního dílu a pamatuji si ho ještě z 90tek. K němu přibylo časté propadávání postavy mezi texturami. To sice hráče nezabije, ale mnohdy se dostane jinam, než by čekal. Extrémně často se to stává na lodi. V předposledním levelu se mi rozhodilo zaměřování (a ne, nebyl jsem opilý), naštěstí pomohlo vypnutí/zapnutí hry.
Přesto přese všechno jsem se v některých pasážích bavil, ale bohužel hra těch skvělých částí nabízí příliš málo. Když to porovnám se souputníkem Redneck Rampage: Suckin' Grits on Route 66 , či původním Redneck Rampage , tak to bije do očí. Druhý díl je pro mě nejslabší díl trilogie (počítám-li datadisk samostatně). Přesto není důvod hru nezkusit, zejména pokud jste si někdy chtěli zkusit zastřílet na motorkáře, roztleskávačku nebo králíkojelenanebocotoje...
Pro: Konečně intro, level Disgraceland, noví nepřátelé.
Proti: Bugy, většina levelů v horách a bažinách je katastrofa, outro.