Zatím rozhodně nejhorší hra od Dontnodu. Nevím jak se jim to povedlo, ale vytvořili opravdu dokonalou sbírku odpudivých postav a charakterů které šoupli do jednoho maloměsta které je hnusně šedé s pár lokacemi a průměrným příběhem.
Jejich hry vždy stáli na sympatických hrdinech a zajímavých postavách. Zde není ani jedno. Hlavní hrdina Sam mě štval, je to nesympatický asociál který má nálepku škodné co způsobila zavření dolu ve městě kdy potom zdrhl pryč a nebýt pohřbu jeho nejlepšího kamaráda nikdy by se nevrátil. Těch pár postav z minulosti co ho berou na milost, tak trpí opravdu mizerným scénářem a často nesmyslnými projevy, kdy se rozčílí v jedné větě aby v druhé naopak mluvili úplně v klidu a ignorovali co řekli před 5 vteřinami. Jejich odpudivost mi přijde i po grafické stránce, protože takový výběr opravdu škaredých modelů obličejů jsem dlouho neviděl ani v jejich starších hrách.
Sam který má být génius navíc se stále dohaduje a radí se svým alternativním já které někdy ještě více otravné než on. Když tedy vyškrtneme hlavního hrdinu, postavy, pár lokací zbyde nám příběh. A ten je stejně šedivý jako samo město Basswood. Co se ze začátku snažilo tvářit tajemně a záhadně, je brzy rozklíčováno a rychle předhozeno do finiše kde to celé vyšumí do prázdna. Za 5 hodin hotovo a zde je to klad protože i na tomto krátkém čase jsou některé pasáže natahovány.
Navíc dřívější hry měli i možnosti volby a ovlivňování různých směrů kam se příběh vyvine. Zde je to řešeno jen výběrem mezi odpovědí modrou analytickou nebo žlutou sociální. Oba směry ale vedou prakticky ke stejným výsledkům kromě finále. Je zde sice 5 konců ale ty se liší jen určitými menšími detaily ve finále jsou opravdu jen dva. A nejsou nijak uspokojivé.
Celé to působí jako musí vydat hru abychom splnili plán a něco prodali. Produkt čisté průměrnosti který akorát zanechává na hráči pachuť špatně uvařeného pokrmu.
Jejich hry vždy stáli na sympatických hrdinech a zajímavých postavách. Zde není ani jedno. Hlavní hrdina Sam mě štval, je to nesympatický asociál který má nálepku škodné co způsobila zavření dolu ve městě kdy potom zdrhl pryč a nebýt pohřbu jeho nejlepšího kamaráda nikdy by se nevrátil. Těch pár postav z minulosti co ho berou na milost, tak trpí opravdu mizerným scénářem a často nesmyslnými projevy, kdy se rozčílí v jedné větě aby v druhé naopak mluvili úplně v klidu a ignorovali co řekli před 5 vteřinami. Jejich odpudivost mi přijde i po grafické stránce, protože takový výběr opravdu škaredých modelů obličejů jsem dlouho neviděl ani v jejich starších hrách.
Sam který má být génius navíc se stále dohaduje a radí se svým alternativním já které někdy ještě více otravné než on. Když tedy vyškrtneme hlavního hrdinu, postavy, pár lokací zbyde nám příběh. A ten je stejně šedivý jako samo město Basswood. Co se ze začátku snažilo tvářit tajemně a záhadně, je brzy rozklíčováno a rychle předhozeno do finiše kde to celé vyšumí do prázdna. Za 5 hodin hotovo a zde je to klad protože i na tomto krátkém čase jsou některé pasáže natahovány.
Navíc dřívější hry měli i možnosti volby a ovlivňování různých směrů kam se příběh vyvine. Zde je to řešeno jen výběrem mezi odpovědí modrou analytickou nebo žlutou sociální. Oba směry ale vedou prakticky ke stejným výsledkům kromě finále. Je zde sice 5 konců ale ty se liší jen určitými menšími detaily ve finále jsou opravdu jen dva. A nejsou nijak uspokojivé.
Celé to působí jako musí vydat hru abychom splnili plán a něco prodali. Produkt čisté průměrnosti který akorát zanechává na hráči pachuť špatně uvařeného pokrmu.