Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
uvolněn pro externí trh práce • ČR - kraj Praha

Komentář

Přejít na komentáře

Twin Dragon

  • PC 60
To, že má Shadow Warrior nějaké datadisky, jsem do letošního roku vůbec netušil. Nejsem si vědom, že by nějaký český magazín přinesl recenzi Twin Dragona, proto jsem šel při letošním dohrání na pole neorané. Při nedávném komentování Shadow Warriora jsem se dozvěděl, že hra je vzhledem k druhému módu zbraní prudce originální, a tak jsem se rozhodl přehodnotit své původní hodnocení a udělit hře 120%. 60% Shadow Warriorovi, 60% Twin Dragonovi. Počty sedí, n'est-ce pas?

I Twin Dragon přináší něco originálního. Miny, z toho dvě dokonce skákající (jestli to tedy nebyl bug). Procházíte se tak po městě a něco začne pípat. A když se pohnete špatným směrem, loadujete hru. Cool, ne? Nikoliv. Umístění některých min se poměrně blbě zjišťuje a tak loadujete a loadujete, dokud milou minu nelokalizujete a neodpravíte granátometem.

Co se dalších změn týká, jsou naprosto minimální. Zbraně, předměty a nepřátelé zůstali stejní. Totéž platí pro zvukový a hudební doprovod. Mám nejasný pocit, že někdo doprogramoval ninjům schopnost střílet ze střechy. Nyní jsou v těchto situacích na několika vybraných místech extrémně přesní. Na jiných místech však problémy s AI zůstávají a Guardian stojící o schod nad/pod vámi jen mlátí do vzduchu a nechá se lehce odeslat do věčných lovišť. Jedinou novinkou kromě min je tak nový boss a něco málo (hodně málo) nových textur.

Datadisk č. I přináší 12+1 nový level. Tajný level jsem standardně neobjevil. Oproti původní hře mi nové levely přišly jednodušší. Buďto jsem si na nelogickou logiku buildových her již zvykl, nebo zde opravdu došlo k zjednodušení leveldesignu. Do návodu jsem nenahlédl tentokrát ani jednou a zákys jsem zažil jediný, způsobený standardně mou nepozorností. Autoři navíc recyklují některé nápady z původní hry. Jestliže v původní hře byl žebřík v krbu, objevil se i v datadisku. Tentokrát tam člověk šel již najisto. Stejně tak si autoři zopakovali puzzle s plošinkami a sloupy lávy, kterému pouze dodali nové textury. V levelech ubyly plošinky a ty pohyblivé zmizely úplně. To hodnotím pozitivně.

Některé levely byly vyložené koridory. Klíč jedna otevírá dveře 1, za nimi je klíč 2 otevírající dveře dva atd... Trochu jsem si pobloudil až v posledním levelu, ale po jeho dohrání mi na obrazovce svítil čas jen 26:01, tedy pouze 6 minut nad par levelu, což není na první dohrání zas až tak zlé. Hledání čtyř skrytých tlačítek sice nebylo úplně easy, ale hráč naštěstí musel hledat jen na určitém ohraničeném území. Backtracking na začátek levelu si autoři naštěstí odpustili.

Twin Dragon nepřináší nic nového pod sluncem. To však nepřinášel ani Shadow Warrior. Hra je zábavná, má vše, co měl původní Shadow Warrior a fanouškům původního Shadow Warriora mohu toto rozšíření jen doporučit. Bodově hodnotím stejně. Shadow Warrior měl možná nápaditější level design, ale ne vždy to bylo ve prospěch věci. Občas trochu té přímočaré akce nezaškodí. A té nabízí Twin Dragon vrchovatě.

Pro: Zábavný přídavek starého dobrého Shadow Warriora. Ubylo nahlížení do návodu. Autoři omezili skákání po plošinkách.

Proti: I dobový datadisk by si zasloužil pár novinek. To však není případ Twin Dragona.

+16 +17 −1