"Na Ganymede a Titan, i já letěl tam, města pořád stejnááá, jen jedno z nich v srdci mám.... "
Na první pohled je patrno, že tahle gameska prostě sází přesně na to, na co jsme byli zvyklí u série Dead Space. Proč ne? Hra navíc přináší vlastní variantu mutujícího svinstva z vesmíru - tentokráte se vše peče pod povrchem měsíce Callisto.
Audiovizuálně takřka bezchybné. Profesionální ozvučení, působivý prostředí vesmírné věznice. Ovšem pokud do každé místnosti autoři naházeli stejný objekty, vypadá to sice všude cool, ale všude tak nějak stejně. Taktéž pokud se hned od začátku všude válí desítky znetvořenejch mrtvol nebo rovnou jenom usekanejch hnát, těžko mě to muže ještě v polovině nějak emocionálně zasáhnout. Jinými slovy celej průchod hrou sice vypadá hezky, ale jakoby pořád v neměnném prostředí (kromě jednoho výletu na povrch). Osobně mám raději, když si to autoři zdvořile šetří a ty místa jsou potom jaksi osobitý.
Příběh je typickou variací na standardy Resident Evil, akorát se to odehrává na oběžné dráze Jupiteru. U tohoto typu hry to asi stačí.
Primárně jde totiž o likvidaci nepřátel a díky tomu, že nábojů nebylo moc nazbyt (NORMAL), bylo nutné jít často i do fightů na blízko. Zatímco rozstřílet nepřítele na sračky mi nikdy až tak brutální nepřišlo, tak tady je to i na můj vkus docela masakr. Této brutalitě přispívá standardní rozdupávání mrtvol kvůli lootu, nebo třeba i vizáž hlavního hrdiny, kterej je běžně pokryt od hlavy k patě krví pobitých protivníků. Ke konci jsem hodně kupoval náboje do brokovnice, abych se těmto divokejm soubojům facetoface vyhnul.
Muzika je skvělá. Brian Trifon a Brian Lee White vytvořili atmosferickej materiál, soundtrack přesně sedí k probíhajícím událostem, nestrhává na sebe příliš pozornosti, skvěle umocňuje feeling čirýho děsu.
U mě vede skladba "Mahlers Lab".
Summary: Hra se snaží jít prošlapanou cestou a celkem se jí to daří, nicméně působilo to na mě tak nějak plytce a ačkoliv jednotlivé prvky jsou provedeny profesionálně, tak když se to dá dohromady, vychází mi z toho spíš taková standardní hra, která sice neurazí, ale ani nenadchne.
"...Lunar město sedméééé, tam nám bude fajn."
75%
Na první pohled je patrno, že tahle gameska prostě sází přesně na to, na co jsme byli zvyklí u série Dead Space. Proč ne? Hra navíc přináší vlastní variantu mutujícího svinstva z vesmíru - tentokráte se vše peče pod povrchem měsíce Callisto.
Audiovizuálně takřka bezchybné. Profesionální ozvučení, působivý prostředí vesmírné věznice. Ovšem pokud do každé místnosti autoři naházeli stejný objekty, vypadá to sice všude cool, ale všude tak nějak stejně. Taktéž pokud se hned od začátku všude válí desítky znetvořenejch mrtvol nebo rovnou jenom usekanejch hnát, těžko mě to muže ještě v polovině nějak emocionálně zasáhnout. Jinými slovy celej průchod hrou sice vypadá hezky, ale jakoby pořád v neměnném prostředí (kromě jednoho výletu na povrch). Osobně mám raději, když si to autoři zdvořile šetří a ty místa jsou potom jaksi osobitý.
Příběh je typickou variací na standardy Resident Evil, akorát se to odehrává na oběžné dráze Jupiteru. U tohoto typu hry to asi stačí.
Primárně jde totiž o likvidaci nepřátel a díky tomu, že nábojů nebylo moc nazbyt (NORMAL), bylo nutné jít často i do fightů na blízko. Zatímco rozstřílet nepřítele na sračky mi nikdy až tak brutální nepřišlo, tak tady je to i na můj vkus docela masakr. Této brutalitě přispívá standardní rozdupávání mrtvol kvůli lootu, nebo třeba i vizáž hlavního hrdiny, kterej je běžně pokryt od hlavy k patě krví pobitých protivníků. Ke konci jsem hodně kupoval náboje do brokovnice, abych se těmto divokejm soubojům facetoface vyhnul.
Muzika je skvělá. Brian Trifon a Brian Lee White vytvořili atmosferickej materiál, soundtrack přesně sedí k probíhajícím událostem, nestrhává na sebe příliš pozornosti, skvěle umocňuje feeling čirýho děsu.
U mě vede skladba "Mahlers Lab".
Summary: Hra se snaží jít prošlapanou cestou a celkem se jí to daří, nicméně působilo to na mě tak nějak plytce a ačkoliv jednotlivé prvky jsou provedeny profesionálně, tak když se to dá dohromady, vychází mi z toho spíš taková standardní hra, která sice neurazí, ale ani nenadchne.
"...Lunar město sedméééé, tam nám bude fajn."
75%
Pro: audiovizuální zpracování, námět, hudba, atmosféra
Proti: ve výsledku jaksi plytké a nepamětihodné, modifikace zbraní, místy až příliš brutální