Tohle je prostě k uzoufání špatná hra po které zůstala neskutečná pachuť. Já toho zas tak moc nechci, stačí mi málo, ale co je moc je příliš.
Ani nevím, kde začít. Tenhle komentář může být jako nabalující se koule negativity. Začneme tedy tím, co mě frustrovalo nejvíce. Nepřátelé. Hra sice nabízí mód bez nepřátel, ale ten už během hry aktivovat nelze a vy vážně netušíte do čeho jdete. Takže vás čeká tuna frustrujících ničemů kteří jsou slepí ale jdou po zvuku. V praxi to znamená, že se musíte plížit, zacpávat si pusu a časem jich je čím dál tím více. Naštěstí dostanete do ruky zbraň! Orb který je může paralyzovat. Náplně jsou nicméně vzácné, navíc proti jednu z "bossů" je zcela k ničemu protože to paralyzuje tak na vteřinu. A aby to nebylo málo, tak ho půl hodince zase ztratíte, because... reasons? Pro každého kdo hru bude hrát silně doporučuji příběhový mód. Hra je díky tomu o hodně kratší a příběh více skřípe, ale na tom nesejde. Nenechte se do toho kruhu frustrace vtáhnout.
Poměrně šílené je, že hra se může ukládat jen na specifických místech - safe rooms, můžeme říct - a tím myslím jen na nich. Naprosto. Hra nemá jediný automatický checkpoint a věřte, někdy jsem měl chuť praštit do monitoru. Nejvíce do očí bijící to bylo, když jsem se dostal do nové lokace hry. Tam jsem hledal místnost k uložení, ale dřív jsem aktivovat událost která pustila silného bosse proti kterému jsem nemohl nic dělat a zabil mě. Vrátilo mě to tedy o pořádný kus zpátky. Když jsem se do lokace vrátil, nejdříve jsem jí pořádně prozkoumal a hru si uložil. Tohle by se stát nemělo, je to jednoduše chyba v herním desingu.
Z neznámý důvodů náš hlavní hrdina vůbec, ale vůbec nemluví, Možná to měl být úmyslný vtípek? Ale nevadí, máme tu dabérku se skvělým přízvukem, která ale vůbec neumí se svým hlasem pracovat takže to zní strašně. A koule se nabaluje dál. Příběh založený na mytologii je vždy tak trochu fajn, ale tady to nenabídlo ABSOLUTNĚ nic navíc. Nic a nic. Je to mdlé jak nudle s máslem.
Hra nabízí pár záblesků většího příslibu. Pokoje hostů v druhém patře, "přijetí" nových členů do kultu, nebo temná místnost. Ale to prostě nestačí. Maid of Sker je jako Platónův stín dobré hry. Ingredience to jsou, ale tím to končí.
Ani nevím, kde začít. Tenhle komentář může být jako nabalující se koule negativity. Začneme tedy tím, co mě frustrovalo nejvíce. Nepřátelé. Hra sice nabízí mód bez nepřátel, ale ten už během hry aktivovat nelze a vy vážně netušíte do čeho jdete. Takže vás čeká tuna frustrujících ničemů kteří jsou slepí ale jdou po zvuku. V praxi to znamená, že se musíte plížit, zacpávat si pusu a časem jich je čím dál tím více. Naštěstí dostanete do ruky zbraň! Orb který je může paralyzovat. Náplně jsou nicméně vzácné, navíc proti jednu z "bossů" je zcela k ničemu protože to paralyzuje tak na vteřinu. A aby to nebylo málo, tak ho půl hodince zase ztratíte, because... reasons? Pro každého kdo hru bude hrát silně doporučuji příběhový mód. Hra je díky tomu o hodně kratší a příběh více skřípe, ale na tom nesejde. Nenechte se do toho kruhu frustrace vtáhnout.
Poměrně šílené je, že hra se může ukládat jen na specifických místech - safe rooms, můžeme říct - a tím myslím jen na nich. Naprosto. Hra nemá jediný automatický checkpoint a věřte, někdy jsem měl chuť praštit do monitoru. Nejvíce do očí bijící to bylo, když jsem se dostal do nové lokace hry. Tam jsem hledal místnost k uložení, ale dřív jsem aktivovat událost která pustila silného bosse proti kterému jsem nemohl nic dělat a zabil mě. Vrátilo mě to tedy o pořádný kus zpátky. Když jsem se do lokace vrátil, nejdříve jsem jí pořádně prozkoumal a hru si uložil. Tohle by se stát nemělo, je to jednoduše chyba v herním desingu.
Z neznámý důvodů náš hlavní hrdina vůbec, ale vůbec nemluví, Možná to měl být úmyslný vtípek? Ale nevadí, máme tu dabérku se skvělým přízvukem, která ale vůbec neumí se svým hlasem pracovat takže to zní strašně. A koule se nabaluje dál. Příběh založený na mytologii je vždy tak trochu fajn, ale tady to nenabídlo ABSOLUTNĚ nic navíc. Nic a nic. Je to mdlé jak nudle s máslem.
Hra nabízí pár záblesků většího příslibu. Pokoje hostů v druhém patře, "přijetí" nových členů do kultu, nebo temná místnost. Ale to prostě nestačí. Maid of Sker je jako Platónův stín dobré hry. Ingredience to jsou, ale tím to končí.