Vzhledem k mojí velké oblibě Euro Truck Simulator 2 se dalo očekávat, že American Truck Simulator rozjedu brzy poté, co s ETS2 začnu a to se také stalo. Vzhledem k naprosto stejnému konceptu hry bych se ve svém komentáři s výčtem všech informací v podstatě opakoval, tudíž vypíchnu jen to nejdůležitější, co mě na "americké verzi" zaujalo, a tím hlavním jsou jednoznačně kamiony samotné. Odjakživa mě tento druh tahačů doslova fascinoval, a to zejména svojí robustností a tvary, z nichž šel respekt a zároveň z nich vyzařovala krása i přesto, že svými hranatějšími tvary se poměrně hodně liší od těch ryze evropských. A když k tomu připočtu ten úžasně bublající zvuk motoru často se měnící až v řev, který je ovšem mému uchu vyloženě lahodný, je taková zakázka např. s mým nejoblíbenějším Kenworthem W900 nejen prací, nýbrž i zážitkem.
A co mě na ATS vadilo nebo štvalo? Volba těchto výrazů asi není úplně nejvhodnější, ale s přibývajícím časem to postupně byly mapy, a to zejména cesty přes neobydlené pouštní oblasti, které mě zpočátku naopak fascinovaly, ale poté častěji spíše unavovaly, jelikož postupným zpřístupňováním jednotlivých oblastí je takovýchto míst stále více a cesta přes ně bývala občas nekonečná.
Co dodat? Stejně jako ETS2 patří u mě ATS k vysoce návykovým hře, která díky monstrózním tahačům zvyšuje celkovou záživnost a nakonec i to zmíněné negativum dokáže často solidně odbourávat.
A co mě na ATS vadilo nebo štvalo? Volba těchto výrazů asi není úplně nejvhodnější, ale s přibývajícím časem to postupně byly mapy, a to zejména cesty přes neobydlené pouštní oblasti, které mě zpočátku naopak fascinovaly, ale poté častěji spíše unavovaly, jelikož postupným zpřístupňováním jednotlivých oblastí je takovýchto míst stále více a cesta přes ně bývala občas nekonečná.
Co dodat? Stejně jako ETS2 patří u mě ATS k vysoce návykovým hře, která díky monstrózním tahačům zvyšuje celkovou záživnost a nakonec i to zmíněné negativum dokáže často solidně odbourávat.