Možná je to tím, že jsem Jedi Outcast nikdy nehrál. Možná je to tím, že souboje světelných mečů dokáží vždy lapit můj pohled. Prostě Jedi Academy mi ve většině ohledů sedla. Náplň misí byla přijatelně zajímavá, většina dovedností při užití dostatečně zábavná (blesky!), příběh (klišé) a hudba navozovaly vzpomínky na původní filmy. A zpomalené závěry bojů se Sithy většinou dodávaly patřičnou atmosféru (ani nevím jakou :-)).
Tak nějak mi připadá, jako by si Jedi Academy vybralo jeden deficit KotOR - tedy souboje - a ten se rozhodlo (víceméně úspěšně) dosti vylepšit. A vzhledem k tomu, že jsem naopak obě tyto hry hrál, pak nechápu, jak by to na mě mohlo nepůsobit.
Vysoké hodnocení je tedy především za to, že Jedi Academy jest mým oblíbeným kýčem. Můžete tedy s hodnocením nesouhlasit (často i oprávněně), ale to je tak vše. Zcela rozumím kritice příběhu či systému hry celkově (= možnosti/nemožnosti voleb). Avšak Jedi Academy nad tím ční jednou kvalitou - dobře se to hraje. :-)
Tak nějak mi připadá, jako by si Jedi Academy vybralo jeden deficit KotOR - tedy souboje - a ten se rozhodlo (víceméně úspěšně) dosti vylepšit. A vzhledem k tomu, že jsem naopak obě tyto hry hrál, pak nechápu, jak by to na mě mohlo nepůsobit.
Vysoké hodnocení je tedy především za to, že Jedi Academy jest mým oblíbeným kýčem. Můžete tedy s hodnocením nesouhlasit (často i oprávněně), ale to je tak vše. Zcela rozumím kritice příběhu či systému hry celkově (= možnosti/nemožnosti voleb). Avšak Jedi Academy nad tím ční jednou kvalitou - dobře se to hraje. :-)