V druhé polovině devadesátek vznikaly FMV adventury ve velkém, ale většina za moc nestála. Harvester i přes řadu nedostatků patří mezi ty povedenější. Pověst hry je většinou postavená na brutalitě a ano, místy je to nechutné. Frekvence brutálních scén je ale tak častá, až začíná působit spíše parodicky. Je to škoda, protože samotná atmosféra tajemného městečka v padesátých letech je výborná a více by jí prospělo pracovat s náznaky, s občasným šokováním. Je ale škoda zaseknout se u ztvárnění, protože jde i o dobrou adventuru.
Hru lze rozdělit na dvě části a právě ta první, klasicky adventurní, je velmi povedená. Rozhovory neustále odhalují něco nového a lze se ptát i na jiná než předpřipravená témata. Používání předmětů, kterých není až tolik, je ve většině případů logické a vede k řešení aktuálně probíhajícího úkolu. Z tohoto pohledu je nejhorší začátek, než se rozkoukáte a zjistíte první náznaky cíle. Lokací je celkem dost a občas trvá najít potřebný předmět. Asi dvakrát jsem se už chtěl vyhnout hledání a koukl do návodu, některá malá aktivní místa je snadné přehlédnout. Druhá část vyžaduje stále častěji boj, který není moc povedený. Naštěstí jde jen o poslední třetinu herní doby a opravdu přehnaných je až několik posledních obrazovek, až to ani nevypadá na hraní adventury.
Závěr nabízí dva možné konce, bohužel jde o nejslabší část příběhu. Technické zpracování bylo na svou dobu slušné, ale dnes zestárlo hůře než klasická kreslená grafika. Nejvíce je to vidět na pozadích, samotné postavy a FMV sekvence jsou na tom lépe. Atmosférou, brutalitou i zpracováním mi hra celou dobu nejvíce připomínala Phantasmagorii, která to vše ale zvládá lépe. Ve výsledku jde o povedenou hru, která ale mohla být jednoduše mnohem lepší - stačilo omezit akci v závěru a brutalitu, protože její rozumnější užívání by ve výsledku šokovalo více.
Hru lze rozdělit na dvě části a právě ta první, klasicky adventurní, je velmi povedená. Rozhovory neustále odhalují něco nového a lze se ptát i na jiná než předpřipravená témata. Používání předmětů, kterých není až tolik, je ve většině případů logické a vede k řešení aktuálně probíhajícího úkolu. Z tohoto pohledu je nejhorší začátek, než se rozkoukáte a zjistíte první náznaky cíle. Lokací je celkem dost a občas trvá najít potřebný předmět. Asi dvakrát jsem se už chtěl vyhnout hledání a koukl do návodu, některá malá aktivní místa je snadné přehlédnout. Druhá část vyžaduje stále častěji boj, který není moc povedený. Naštěstí jde jen o poslední třetinu herní doby a opravdu přehnaných je až několik posledních obrazovek, až to ani nevypadá na hraní adventury.
Závěr nabízí dva možné konce, bohužel jde o nejslabší část příběhu. Technické zpracování bylo na svou dobu slušné, ale dnes zestárlo hůře než klasická kreslená grafika. Nejvíce je to vidět na pozadích, samotné postavy a FMV sekvence jsou na tom lépe. Atmosférou, brutalitou i zpracováním mi hra celou dobu nejvíce připomínala Phantasmagorii, která to vše ale zvládá lépe. Ve výsledku jde o povedenou hru, která ale mohla být jednoduše mnohem lepší - stačilo omezit akci v závěru a brutalitu, protože její rozumnější užívání by ve výsledku šokovalo více.