Ghostwire mě překvapil. Jedna se vlastně o open world střílečku, kde místo zbraní střílíte pomocí kouzel. Líbí se mi přistup k open worldu. Prakticky tu máte jenom hlavní mise, očisťovaní bran (něco jako věže u ubisoftu), sbíraní duchů a posílaní je na onen svět a vedlejší mise, ve kterých pomáháte duchům. Vedlejší mise jsou vlastně takové malé příběhy, které jsou velmi originální a nerepetitivní. Hra má nádherný vizuál a překrásné animace. Kouzla a přechody mezi něma jsou hezky plynule. Velký plus je, že titul se snaží představovat japonskou kulturu a zvyklosti i jiným způsobem než jenom texty v menu. Příběh působí, že by se hodil i pro nějaké anime. Na podobný styl hry, není hra moc dlouhá (hlavní příběh + vedlejšáky mi zabralo dohrát za 22 hodin), ale zase hra moc neztrácí tempo. Horová hra moc není (ano par lekaček tu najdete). Spíše je to akční hra s temnou ponurou atmosférou. Od hry jsem zas tolik nečekal, proto jsem byl překvapen jak mě hra bavila.
Pro: Systém střílení eh teda kouzlení, nepřehánění to s obsahem v open worldu, vedlejší mise, vizuál, náhled do japonské kultury, pěkný ray-tracing
Proti: Na dnešní standarty asi trochu kratší, hororových prvku mohlo být více