V naději jsem očekával, že se zlepší vlastnosti vozidel oproti Operation Flashpoint: Resistance, né, stačilo střílet, střílet a vylezly z toho hitpointy.
Druhým problémem se stalo nepružné tělo, kde by se človek za určitého úsilí protáhl, tam se musel voják tvaru "krabice" s námahou rvát, to samožřejmě končilo i zásekem, ale né tolik, abych se k ARMA nevracel, když mi nejde Internet.
Většinu bugů jsem ani nezažil, proto dávám více procent než je obvyklé, samotnou hru jsem si stáhnul pár měsíců po vydání přes http://www.sprocketidea.com/ (bez Starforce), sic o něco dráže, ale uspokojen tím, že nemám co nechci, jsem cenu akceptoval.
Po měsíci hraní přes Internet jsem ale rezignoval na GF7900GTX, zvětšený obraz z 1024x768 na 1920x1200 mě věru neuspokojoval, od té doby hraji už jen IL-2 Sturmovik: 1946 a World War II Online: Battleground Europe, které jako jediné dovedlo nahradit hračku od Bohemia Interactive Studio
Druhým problémem se stalo nepružné tělo, kde by se človek za určitého úsilí protáhl, tam se musel voják tvaru "krabice" s námahou rvát, to samožřejmě končilo i zásekem, ale né tolik, abych se k ARMA nevracel, když mi nejde Internet.
Většinu bugů jsem ani nezažil, proto dávám více procent než je obvyklé, samotnou hru jsem si stáhnul pár měsíců po vydání přes http://www.sprocketidea.com/ (bez Starforce), sic o něco dráže, ale uspokojen tím, že nemám co nechci, jsem cenu akceptoval.
Po měsíci hraní přes Internet jsem ale rezignoval na GF7900GTX, zvětšený obraz z 1024x768 na 1920x1200 mě věru neuspokojoval, od té doby hraji už jen IL-2 Sturmovik: 1946 a World War II Online: Battleground Europe, které jako jediné dovedlo nahradit hračku od Bohemia Interactive Studio
Proti: byl jen můj pomalý počítač