Po pokoření prvních dvou dílu bylo nevyhnutelné popasovat se s třetím dílem trilogie Ninja Gaiden, ve kterém se události odehrávají mezi prvními dvěma hrami v sérii, Tentokrát je Ryu Hayabusa, obviněn z vraždy Irene Lewové a vyšetřuje okolnosti za její smrtí. Nakonec objeví plán agenta CIA Fostera a dalšího týpka jménem Clancy využít interdimenzionální trhlinu k vytvoření a ovládání rasy nadlidských mutantů.
Hra nabízí podobnou hratelnost jako její předchozí dva tituly a zase se povedlo přidat chrabrému ninjovi některé nové funkce, jako je schopnost vyšvihnout se na plošiny spodem a vyčkat na ideální okamžit pro vytáhnutí se a vykoštění padoucha, meč doznal vylepšení a je to fakt krutopřísnej nástroj a hlavně se nepřátelé po posunu směrem zpět znovu nevynoří. Bohužel zůstala ninjova nemoc, kdy se s po zásahu protivníka s chutí vrhá do nejbližší propasti a obtížnost ( aspoň měl jsem ten pocit ) zase vývojáři ještě víc vytunili, přidaly se pohyblivé písky, vysunovací bodce, mizejí plošiny a poletující havěť všeho druhu.
Celkem se hráč “baví“ v sedmi úrovních, každá z nich opět zakončená bosem, v té finální sedmé čeká boss ve třech podobenstvím jako v díle předchozím – k poražení je potřeba mít dost energie a hlavně času, protože pokud Vám dojde jedno z nich tak smolík, protože budete muset začít od začátku této sekce, no bomba těch sprostých slovíček padlo vydatně, ale nakonec se podařilo a už nechci Ryua dlouho vidět ani slyšet, hodnotím stejně jak díl druhý – 65 %.
Hra nabízí podobnou hratelnost jako její předchozí dva tituly a zase se povedlo přidat chrabrému ninjovi některé nové funkce, jako je schopnost vyšvihnout se na plošiny spodem a vyčkat na ideální okamžit pro vytáhnutí se a vykoštění padoucha, meč doznal vylepšení a je to fakt krutopřísnej nástroj a hlavně se nepřátelé po posunu směrem zpět znovu nevynoří. Bohužel zůstala ninjova nemoc, kdy se s po zásahu protivníka s chutí vrhá do nejbližší propasti a obtížnost ( aspoň měl jsem ten pocit ) zase vývojáři ještě víc vytunili, přidaly se pohyblivé písky, vysunovací bodce, mizejí plošiny a poletující havěť všeho druhu.
Celkem se hráč “baví“ v sedmi úrovních, každá z nich opět zakončená bosem, v té finální sedmé čeká boss ve třech podobenstvím jako v díle předchozím – k poražení je potřeba mít dost energie a hlavně času, protože pokud Vám dojde jedno z nich tak smolík, protože budete muset začít od začátku této sekce, no bomba těch sprostých slovíček padlo vydatně, ale nakonec se podařilo a už nechci Ryua dlouho vidět ani slyšet, hodnotím stejně jak díl druhý – 65 %.