Série Kingdom se rozrostla o nový kousek který tentokrát opustil fantasy prostředí, aby změnil dobu za 80 léta a partu dětí na táboře kteří bojují proti známé chamtivosti. A byl více lineární a pro někoho možná i podstatně kratší.
Hra se drží všech mechanik původní hry, kdy je potřeba bránit přes noc svoje království a přes den expandovat a hledat nové tentokrát děti co bude pracovat pro Vás jako vládce tábora. Lovci loví zvířata a brání hradby, stavaři budují opevnění a kácí stromy. Do toho se změnil systém věží, tentokrát již nejsou osazeni lučištníky ale jsou automatické kdy střílí paprsky a po vylepšení hlavní báze na maximum, lze změnit na typ bombardovací a railgan paprsek obě s velkým dosahem.
A nově má hráč i AI společníky kteří se hodí na útok proti portálům nepřátel kdy sebou vláčí obléhajícího robota a kontejner který slouží jako štít pro výpravu vojsk. Jinak lze vidět určité zjednodušení, kdy jsou jen 3 typy povolání pro děcka.
Kampaň se 4 velkými mapami provázeným jednoduchým příběhem, nabízí buď kratší nebo naopak delší zážitek podle zvolené obtížnosti. Prošel jsem jí dvakrát jednou na nejtěžší obtížnost kdy se jedna mapa zvlášť ta finální protáhla skoro na 50 herních dnů kdy se bojovalo těžce a došlo ke ztrátám bodů, ustupování a přeskupování jinde a zážitek to byl větší a lepší.
Pak druhý průchod v rámci trofeje na speedrun kdy jsem šel naopak na lehkou která se dá nazvat relaxačním hraním kdy to hráč prosviští bez problému a neztratí pozici a neuvidí skoro silnější nepřátele a masivní vlny jak je tomu na těžší obtížnost.
Hra mi nakonec vydržela přes 16 hodin než jsem jí dokončil na platinu a bavil jsem se. Jednoduchý koncept hry který je příjemně návykový zůstal zachován a dobře se hraje. Navíc za nízkou cenu není nad čím přemýšlet a lze fandům série doporučit.
Hra se drží všech mechanik původní hry, kdy je potřeba bránit přes noc svoje království a přes den expandovat a hledat nové tentokrát děti co bude pracovat pro Vás jako vládce tábora. Lovci loví zvířata a brání hradby, stavaři budují opevnění a kácí stromy. Do toho se změnil systém věží, tentokrát již nejsou osazeni lučištníky ale jsou automatické kdy střílí paprsky a po vylepšení hlavní báze na maximum, lze změnit na typ bombardovací a railgan paprsek obě s velkým dosahem.
A nově má hráč i AI společníky kteří se hodí na útok proti portálům nepřátel kdy sebou vláčí obléhajícího robota a kontejner který slouží jako štít pro výpravu vojsk. Jinak lze vidět určité zjednodušení, kdy jsou jen 3 typy povolání pro děcka.
Kampaň se 4 velkými mapami provázeným jednoduchým příběhem, nabízí buď kratší nebo naopak delší zážitek podle zvolené obtížnosti. Prošel jsem jí dvakrát jednou na nejtěžší obtížnost kdy se jedna mapa zvlášť ta finální protáhla skoro na 50 herních dnů kdy se bojovalo těžce a došlo ke ztrátám bodů, ustupování a přeskupování jinde a zážitek to byl větší a lepší.
Pak druhý průchod v rámci trofeje na speedrun kdy jsem šel naopak na lehkou která se dá nazvat relaxačním hraním kdy to hráč prosviští bez problému a neztratí pozici a neuvidí skoro silnější nepřátele a masivní vlny jak je tomu na těžší obtížnost.
Hra mi nakonec vydržela přes 16 hodin než jsem jí dokončil na platinu a bavil jsem se. Jednoduchý koncept hry který je příjemně návykový zůstal zachován a dobře se hraje. Navíc za nízkou cenu není nad čím přemýšlet a lze fandům série doporučit.