Tohle byla první část hry, kde se takřka vůbec neobjevil strach, nebo takové to chvění z nebezpečí. Tahle kapitolka je spíše o hledání cesty dál a o kooperaci a "muchlování" s Nomíky. A nutno říct, že se to nehrálo vůbec špatně.
Spoustu fíglů už jsem znal z předchozího hraní, ale kočírování a občas i nahánění Nomíků bylo něco nového. Je otázka, jestli tahle část hry vůbec zapadá do univerza, to se asi dozvím až v posledním přídavku, ale chvílemi jsem měl pocit, že jsem hrál trochu jinou adventuru, tedy samotným gameplayem, protože prostředí je pořád podobné, potemnělé, neuklizené a plné nesympatických zvuků.
Co mě ale vadilo, že tu takřka zmizel "boj o život", protože známý Dlouhoruč se objevil jen na pár místech a navíc už nebyl tak dotěrný a bezchybný jako dřív. Chápu, že se s ním nešlo vypořádat nějak definitivně, protože to přeci zvládla Six v původní hře, ale je škoda, že hra nemá na konci kapitoly nějaký významný předěl, jako se už stalo zvykem.
Každopádně hraní je stále zábava a pěkně utíká. Jak ale klučík nakonec dopadne, to teď fakt vůbec nedokážu domyslet.
Spoustu fíglů už jsem znal z předchozího hraní, ale kočírování a občas i nahánění Nomíků bylo něco nového. Je otázka, jestli tahle část hry vůbec zapadá do univerza, to se asi dozvím až v posledním přídavku, ale chvílemi jsem měl pocit, že jsem hrál trochu jinou adventuru, tedy samotným gameplayem, protože prostředí je pořád podobné, potemnělé, neuklizené a plné nesympatických zvuků.
Co mě ale vadilo, že tu takřka zmizel "boj o život", protože známý Dlouhoruč se objevil jen na pár místech a navíc už nebyl tak dotěrný a bezchybný jako dřív. Chápu, že se s ním nešlo vypořádat nějak definitivně, protože to přeci zvládla Six v původní hře, ale je škoda, že hra nemá na konci kapitoly nějaký významný předěl, jako se už stalo zvykem.
Každopádně hraní je stále zábava a pěkně utíká. Jak ale klučík nakonec dopadne, to teď fakt vůbec nedokážu domyslet.
Pro: Nomíci, kotel, starý známý
Proti: chybí dramatičtější zakončení, malinko se vymyká ostatním částem hry