U hry Defenderˇs Quest jsem se z nějakého důvodu hecnul, že to bude má první Vita hra s platinovou trofejí. Ať to stojí co to stojí. Hru jsem dohrál celkem čtyřikrát. Dvakrát v New Game+. Nechal jsem v ní přes 100 hodin a když jsem byl na dosah konečným a hlavním trofejím, Vita hodila error a zformátovala disk. Docela k vzteku. Holt, pirátství není vždy úplně spolehlivé. Každopádně jsem hru hrál tak dlouho, že ke konci na mě sebemenší chybka vyčnívala jako pěst do oka.
Vlastně jsem si všiml akorát jedné větší. To bylo občasné padání hry, které nejvíc vyniklo při dlouhých soubojích s bossy. Hra je na konci New Game+ tak těžká, že její pokoření na všechny hvězdy vyžaduje hodně trpělivosti a grindu. Potom ani moc nesejde na tom, že neobsahuje příliš mnoho úrovní. Z neustálého opakování si pak víc všimnete nevyvážené obtížnosti některých z nich. Rozhodně zde neplatí pravidlo, že by poslední dvě mapy s bossy měli být ty nejtěžší. Je to část hry, kde jsou najednou všechna kouzla slabá. Kombinování jednotek moc nefunguje, protože jsou všechny prostě moc slabé.
Na první dvě dohrání obsahuje Defender´s Quest návykovou tower defense hru. Za předpokladu, že vás tento žánr baví. Mě, s přestávkami, ano. Přehledná izometrická 2D grafika rozhodně neurazí. Na malém oled display Vity vypadá hra mnohem lépe, než na Youtube gameplay PC verze. Dabing neobsahuje a zvuky jsou tak jednoduché, že je můžete v klidu vypnout. Což se Vitě, pro rychlé hraní v MHD, hodí. Je to takový standard žánru, který by ale přeci jenom mohl být o něco delší. Mohl by obsahovat víc možností, které budou hlouběji propracované.
Jako hra na cesty funguje skvěle. Představa, že s něčím takovým strávím tolik času u velké televize či monitoru mě zase tolik nebere. Příběh není moc zapamatovatelný a vlastně se mi to ani moc nechtělo číst. Na cestách, když nečtu knihu, radši hraji. A teď půjdu už podruhé spolknout vztek ohledně těch 80 zbytečných hodin, které mi Vita svým errorem sebrala. Budu se dál utěšovat tím, že je to jen hra. Že je to zábava. Že bych kvůli zábavě neměl nic zbytečně vzteky rozbíjet.
Vlastně jsem si všiml akorát jedné větší. To bylo občasné padání hry, které nejvíc vyniklo při dlouhých soubojích s bossy. Hra je na konci New Game+ tak těžká, že její pokoření na všechny hvězdy vyžaduje hodně trpělivosti a grindu. Potom ani moc nesejde na tom, že neobsahuje příliš mnoho úrovní. Z neustálého opakování si pak víc všimnete nevyvážené obtížnosti některých z nich. Rozhodně zde neplatí pravidlo, že by poslední dvě mapy s bossy měli být ty nejtěžší. Je to část hry, kde jsou najednou všechna kouzla slabá. Kombinování jednotek moc nefunguje, protože jsou všechny prostě moc slabé.
Na první dvě dohrání obsahuje Defender´s Quest návykovou tower defense hru. Za předpokladu, že vás tento žánr baví. Mě, s přestávkami, ano. Přehledná izometrická 2D grafika rozhodně neurazí. Na malém oled display Vity vypadá hra mnohem lépe, než na Youtube gameplay PC verze. Dabing neobsahuje a zvuky jsou tak jednoduché, že je můžete v klidu vypnout. Což se Vitě, pro rychlé hraní v MHD, hodí. Je to takový standard žánru, který by ale přeci jenom mohl být o něco delší. Mohl by obsahovat víc možností, které budou hlouběji propracované.
Jako hra na cesty funguje skvěle. Představa, že s něčím takovým strávím tolik času u velké televize či monitoru mě zase tolik nebere. Příběh není moc zapamatovatelný a vlastně se mi to ani moc nechtělo číst. Na cestách, když nečtu knihu, radši hraji. A teď půjdu už podruhé spolknout vztek ohledně těch 80 zbytečných hodin, které mi Vita svým errorem sebrala. Budu se dál utěšovat tím, že je to jen hra. Že je to zábava. Že bych kvůli zábavě neměl nic zbytečně vzteky rozbíjet.
Pro: návyková tower defense hratelnost
Proti: občas nevyvážená obtížnost, málo map, málo taktických možností