CoD2 má oproti jedničce a jeho datadisku, United Offensive, jeden výrazný klad - řada misí nevede hráčem toliko koridorem za ručičku, ale umožňuje mu čistit dle vlastního uvážení městečko od nepřátel v otevřenějším prostředí. Stále to není nijak výrazně sofistikované, ale v rámci Call of Duty velmi příjemná změna. Díky tomu level designu tohoto typu (tady jsi ty, tady jsou nepřátelé, poraď si) je to gameplayově asi ten nejlepší díl z původní trojice. Jiný posun ale chybí. - Destrukce těl a stěn opět chybí.
- Tvůrci tentokrát hráče neposadí tolikrát do nějakého vozidla a když ani, není to tak pamětihodné jako předtím.
- Hráč rovněž není odměněn spektakulárními filmovými sekvencemi vede CoD:UO).
- CoD2 opět postrádá ucelený příběh. Mise jsou pouhými průskoky mezi několika málo vybranými momenty/kapitolami druhé světové války. Úsečný moment zde nejvíc umocňuje závěrečná mise, která to celé příliš zbrkle utne. Nepracovalo se zde nikterak s gradací.
- Tvůrci tentokrát hráče neposadí tolikrát do nějakého vozidla a když ani, není to tak pamětihodné jako předtím.
- Hráč rovněž není odměněn spektakulárními filmovými sekvencemi vede CoD:UO).
- CoD2 opět postrádá ucelený příběh. Mise jsou pouhými průskoky mezi několika málo vybranými momenty/kapitolami druhé světové války. Úsečný moment zde nejvíc umocňuje závěrečná mise, která to celé příliš zbrkle utne. Nepracovalo se zde nikterak s gradací.
Pro: otevřenější mise
Proti: nehrajeme za nácky, absence uceleného příběhu, absence destrukce těl a stěn, useklý závěr hry