Další soulslike do zbraně! Jak už bylo zmíněno, hra víceméně kopíruje již zavedené mechaniky z Fromovek, ale přijde mě, že se příliš drží zavedeného žánru a v podstatě nic nového nepřináší ba spíš lehce zaostává. Co mě docela frustrovalo, byl pedantský důraz na parry, kdy rozhodují opravdu milisekundy a mnohdy nevíte, jak se vám útok podařilo odrazit. Při tom pokud je načasování úspěšné odměnou je nulová ztráta staminy, ničení zbraně protivníka a postoje. Pokud vám nesedlo Sekiro (které jsem s radostí dal 2x), tohle raději vynechte. Na druhou stranu jsem si hru užil a většinu času se u ní bavil. Hra vypadá nádherně a běžela mi bez propadů FPS apod. Optimalizace her v dnešní době není standart, ale zde si tvůrci poradili na 1. Design lokací je také velmi povedený až na poslední část hry, kdy vývojáře nespíš tlačil čas. Těm se tedy ve výsledku povedla nadprůměrná hra i k vzhledem okolnostem vývoje. V jednom rozhovoru totiž zmiňují, že v Jižní Koreji má většina vývojářů zkušenosti jen s mobilními hrami a tak se spoustu věcí učili za chodu. Snad se tedy od Round 8 Studio v budoucnu dočkáme i originálnějšího pojetí a tato hra byla hlavně o získání zkušeností a prostředků pro další rozvoj studia.
Pro: Klasická soulslike pro fanoušky žánru
Proti: kopírka FromSoftware, pedantský důraz na parry