Quantum of Solace jsem neviděl. Proto je příběh téhle hry pro mě novinkou. Ve všech Bondovkách je ale příběh v podstatě stejný. Jsou tam padouši, které Bond všechny postřílí a odejde středem se svou Bond girl, kterou sbalí během akce. Je vlastně jedno, jestli to udělá akčně nebo plíživě. Důležité je, že musí mít k dispozici své kapesní vynálezy. Ty mi tady trochu chyběli. Respektive, není to součást hratelnosti.
Hratelnost spočívá jen v krytí se, střílení a chození dopředu. Žádná větší interakce s prostředím, práce s fyzikou nebo alespoň malá volnost tady není. Všechno je striktně naskriptované. Všechno se to ale odehrává v prostředích atraktivních lokací. Ať jsou to mise v Sieně, v Benátkách nebo ve vlaku v Černé Hoře, všechno to vypadá neokoukaně, atraktivně a je to pěkně nasvícené.
Samotné střílení je povedené. Krycí systém v FPS je neokoukaný a zajímavý nápad. Bondovi přidává na uvěřitelnosti. Dává mu velkou výhodu. Naopak se stačí chvíli nekrýt a nepřátelé ho rozstřílejí za sekundu. Což je fajn. Sami by se ale mohli lépe krýt. Hru jsem projel na třetí ze čtyř obtížností a řekl bych, že je to akorát, abych to nedostal úplně zadarmo. Pocit ze střelby je výborný. Zbraně jsou skvěle ozvučené, smrtící a kopou akorát. To nejdůležitější, co musí mít každá frenetická střílečka, Quantum Solace má.
Velkou chybou je uzavřené snímkování na 30 FPS. Kdyby neexistovala modifikace na jeho otevření, hratelnost by hodně utrpěla. Rozdíl mezi 30 a 60 je tady poznat na první dobrou a ani zmíněná modifikace není úplně stoprocentní. Minimálně jeden skript na vlaku přes ní nefungoval. Také je škoda nepřítomnosti titulků a v neposlední řadě mě rozčilovalo šíleně blikající menu.
007: Quantum of Solace je hra nabouchaná akcí a má výborný spád. Škoda, těch několika chyb, které asi vyplývají z toho, že na to nejspíš nebylo dost času a bylo potřeba kompromisů. V rámci možností z toho Treyarch vytěžil celkem dost. Základy hry jsou libové. Škoda těch chybějících vynálezů.
Herní výzva 2024: Tenkrát v Hollywoodu
Lze ještě použít v kategoriích: Nemova říše, Láska nebeská, V záři reflektorů
Hratelnost spočívá jen v krytí se, střílení a chození dopředu. Žádná větší interakce s prostředím, práce s fyzikou nebo alespoň malá volnost tady není. Všechno je striktně naskriptované. Všechno se to ale odehrává v prostředích atraktivních lokací. Ať jsou to mise v Sieně, v Benátkách nebo ve vlaku v Černé Hoře, všechno to vypadá neokoukaně, atraktivně a je to pěkně nasvícené.
Samotné střílení je povedené. Krycí systém v FPS je neokoukaný a zajímavý nápad. Bondovi přidává na uvěřitelnosti. Dává mu velkou výhodu. Naopak se stačí chvíli nekrýt a nepřátelé ho rozstřílejí za sekundu. Což je fajn. Sami by se ale mohli lépe krýt. Hru jsem projel na třetí ze čtyř obtížností a řekl bych, že je to akorát, abych to nedostal úplně zadarmo. Pocit ze střelby je výborný. Zbraně jsou skvěle ozvučené, smrtící a kopou akorát. To nejdůležitější, co musí mít každá frenetická střílečka, Quantum Solace má.
Velkou chybou je uzavřené snímkování na 30 FPS. Kdyby neexistovala modifikace na jeho otevření, hratelnost by hodně utrpěla. Rozdíl mezi 30 a 60 je tady poznat na první dobrou a ani zmíněná modifikace není úplně stoprocentní. Minimálně jeden skript na vlaku přes ní nefungoval. Také je škoda nepřítomnosti titulků a v neposlední řadě mě rozčilovalo šíleně blikající menu.
007: Quantum of Solace je hra nabouchaná akcí a má výborný spád. Škoda, těch několika chyb, které asi vyplývají z toho, že na to nejspíš nebylo dost času a bylo potřeba kompromisů. V rámci možností z toho Treyarch vytěžil celkem dost. Základy hry jsou libové. Škoda těch chybějících vynálezů.
Herní výzva 2024: Tenkrát v Hollywoodu
Lze ještě použít v kategoriích: Nemova říše, Láska nebeská, V záři reflektorů
Pro: pocit ze střelby, krycí systém, atraktivní lokace, ozvučení
Proti: uzamčené na 30 FPS, hodně krátké, chybějící bondovské vynálezy k přežití