Od druhého dílu Castlevanie jsem očekával podobné herní zážitky, jako v případě jedničky. Hratelnost, respektive soubojový systém je stejný, dokonce se bojuje často proti stejným nepřátelům, ale ve výsledku je hraní o dost jiné.
Ihned v prvních minutách hraní jsem narazil na problém, který mne provázel po celou hru. Co mám vlastně dělat? Kam mám jít? Zkouším to doleva, tam se moc jít nedá, zkouším doprava, ale tam bloudím v kruzích a nikam se nedostávám. Najednou nastala noc, všichni nepřátelé jsou mnohem odolnější a já dostávám na budku. Pak jsem narazil jsem na budovu, kde se ale nedá dostat přes propast. Okay, vracím se do města, ale obyvatelé se vlivem prokletí mění v zombie.
Po čase nastal opět den, obyvatelé jsou zpět a já můžu vstupovat do budov, kde můžu za srdíčka nakupovat předměty a zbraně. Nicméně i po pokecání si se všemi obyvateli jsem prostě stále nevěděl, co dál dělat. V tento okamžik jsem se poprvé podíval na youtube na video s průchodem hrou a rozhodně to nebylo naposled. Díky tomu jsem se konečně pohnul dál, ale na rovinu říkám, že bez toho videa bych v té hře bloudil doteď. To, že s vybraným krystalem zviditelním výtah, na to by se možná přijít dalo, ale že s vybranou kouzelnou koulí a přikrčením si přivolám tornádo, co mě přenese jinam, nebo se objeví tajná chodba ve vodě? Nebo se podle vybraného předmětu mění destinace, kam mě doveze převozník? WTF, jak jsem na tohle měl sám přijít?
Trošku mě zamrzelo, že je ve hře mnohem méně bossů, ale na (ne)oblíbeného Grima dojde. Škoda že nedali jednoho bosse na každý konec pasáže s kusem Drákulova těla. Smutné je pak i to, že samotný souboj s Drákulou je velmi snadný, protože je moje postava v té době již slušně OP. Jinak se mi hodně líbilo i zmíněné zpracování dne a noci. Jen mě pěkně štvalo, že když jsem se chtěl jít do města vyléčit, tak byla často jak na potvoru noc a já musel čekat. No aspoň jsem si nafarmil nějaká ta srdce.
Graficky hře není co vytknout, na svou dobu vypadá dobře. Trochu mě štvalo, že není možné urychlovat dialogy, takže jsem se zbytečně zdržoval u opakovaných dialogů postav či při hlášení změny dne a noci. Hudba je taky fajn.
Celkově jsem ze hry spíš zklamaný. Je mi jasné, že autoři chtěli oproti původní hře dodat hráči více volnosti a trochu toho adventuření a přitom zachovat původní souboje a překážky. Myšlenka je to beze sporu dobrá, nicméně to celkové zmatení to u mě slušně zabilo.
Ihned v prvních minutách hraní jsem narazil na problém, který mne provázel po celou hru. Co mám vlastně dělat? Kam mám jít? Zkouším to doleva, tam se moc jít nedá, zkouším doprava, ale tam bloudím v kruzích a nikam se nedostávám. Najednou nastala noc, všichni nepřátelé jsou mnohem odolnější a já dostávám na budku. Pak jsem narazil jsem na budovu, kde se ale nedá dostat přes propast. Okay, vracím se do města, ale obyvatelé se vlivem prokletí mění v zombie.
Po čase nastal opět den, obyvatelé jsou zpět a já můžu vstupovat do budov, kde můžu za srdíčka nakupovat předměty a zbraně. Nicméně i po pokecání si se všemi obyvateli jsem prostě stále nevěděl, co dál dělat. V tento okamžik jsem se poprvé podíval na youtube na video s průchodem hrou a rozhodně to nebylo naposled. Díky tomu jsem se konečně pohnul dál, ale na rovinu říkám, že bez toho videa bych v té hře bloudil doteď. To, že s vybraným krystalem zviditelním výtah, na to by se možná přijít dalo, ale že s vybranou kouzelnou koulí a přikrčením si přivolám tornádo, co mě přenese jinam, nebo se objeví tajná chodba ve vodě? Nebo se podle vybraného předmětu mění destinace, kam mě doveze převozník? WTF, jak jsem na tohle měl sám přijít?
Trošku mě zamrzelo, že je ve hře mnohem méně bossů, ale na (ne)oblíbeného Grima dojde. Škoda že nedali jednoho bosse na každý konec pasáže s kusem Drákulova těla. Smutné je pak i to, že samotný souboj s Drákulou je velmi snadný, protože je moje postava v té době již slušně OP. Jinak se mi hodně líbilo i zmíněné zpracování dne a noci. Jen mě pěkně štvalo, že když jsem se chtěl jít do města vyléčit, tak byla často jak na potvoru noc a já musel čekat. No aspoň jsem si nafarmil nějaká ta srdce.
Graficky hře není co vytknout, na svou dobu vypadá dobře. Trochu mě štvalo, že není možné urychlovat dialogy, takže jsem se zbytečně zdržoval u opakovaných dialogů postav či při hlášení změny dne a noci. Hudba je taky fajn.
Celkově jsem ze hry spíš zklamaný. Je mi jasné, že autoři chtěli oproti původní hře dodat hráči více volnosti a trochu toho adventuření a přitom zachovat původní souboje a překážky. Myšlenka je to beze sporu dobrá, nicméně to celkové zmatení to u mě slušně zabilo.