Violet je přítelkyně měsíce prokrastinujícího studenta, která mu dá ultimátum: buď napíše prvních tisíc slov jeho dizertační práce, nebo šlus a odlétá druhý den zpátky do Austrálie. Vzhledem k její invazivní povaze (na konci hry zjistíte, že vám do kanceláře nainstalovala skrytou kameru) by to bylo to první, co bych hlavnímu hrdinovi přál, ale protože se zároveň jedná o populární textovou adventuru, nezbývá než být uvězněni v jedné místnosti s jejím otravným hlasem, který všechno komentuje, pár hodin.
Hra to ve skutečnosti není příliš dlouhá a povedlo se mi ji bez návodu dokončit na dvě sezení. Jedná se svým způsobem o variaci na hádanku známou pod názvem Babylónská rybka ze Stopařova průvodce po galaxii. Tj. máte jasný cíl (začít psát), ale zároveň musíte vyřešit několik mezikroků, abyste toho byli schopni. Rozptyluje vás dění za oknem, hlas či parfém vaší bejvalky za dveřmi kanceláře, internet atp. Řešení některých těchto mezihádanek je přitom poměrně absurdní.
Vzhledem k tomu, že se jedná o textovku zasazenou do jedné místnosti, získává tento prostor s postupnými činnostmi na čím dál tím větší konkrétnosti a objekty kolem vás se čím dál tím více zpřítomňují. A to je asi, vedle solidní implementace, na Violet to nejzajímavější. Byť nijak zvláště originální, neboť Violet předcházely už podobně koncipované adventury jako The Weapon (2001), To Hell in a Hamper (2003), Final Selection (2006) nebo Suveh Nux (2007).
Hra to ve skutečnosti není příliš dlouhá a povedlo se mi ji bez návodu dokončit na dvě sezení. Jedná se svým způsobem o variaci na hádanku známou pod názvem Babylónská rybka ze Stopařova průvodce po galaxii. Tj. máte jasný cíl (začít psát), ale zároveň musíte vyřešit několik mezikroků, abyste toho byli schopni. Rozptyluje vás dění za oknem, hlas či parfém vaší bejvalky za dveřmi kanceláře, internet atp. Řešení některých těchto mezihádanek je přitom poměrně absurdní.
Vzhledem k tomu, že se jedná o textovku zasazenou do jedné místnosti, získává tento prostor s postupnými činnostmi na čím dál tím větší konkrétnosti a objekty kolem vás se čím dál tím více zpřítomňují. A to je asi, vedle solidní implementace, na Violet to nejzajímavější. Byť nijak zvláště originální, neboť Violet předcházely už podobně koncipované adventury jako The Weapon (2001), To Hell in a Hamper (2003), Final Selection (2006) nebo Suveh Nux (2007).