"Death Cutscening" ... aneb jak vlastně docela dobrou a zábavnou hru zabít neuvěřitelně roooztáááááááhanými cutscénami prošpikovanými neuvěřitelně trapným patosem. Nejtěžší bossfight hry tak pro mě bylo, žádnou z nich nepřeskočit. Ještě obtížnější bylo, si pak nevyčítat, že jsem to neudělal.
Ale jinak hra na post-apo poštu mě fakt bavila, jak plánování trasy terénem, tak využívání veškeré výbavy, co vám hra nabídne. I ta akční složka celkem ušla. A i online propojení světů s ostatními hráči a sdílení staveb je fajn aspekt. Ale jak už tu bylo zmíněno, obzvláště ten ultra natahovaný závěr, bylo skutečně utrpení. Takže pokud se máte rádi a váš čas je drahý, kašlete na příběh a přeskakujte!
Ale jinak hra na post-apo poštu mě fakt bavila, jak plánování trasy terénem, tak využívání veškeré výbavy, co vám hra nabídne. I ta akční složka celkem ušla. A i online propojení světů s ostatními hráči a sdílení staveb je fajn aspekt. Ale jak už tu bylo zmíněno, obzvláště ten ultra natahovaný závěr, bylo skutečně utrpení. Takže pokud se máte rádi a váš čas je drahý, kašlete na příběh a přeskakujte!