I když metrojdmánie moc nepreferuju, nechal jsem se zlákat a dobře jsem udělal. Animal Well se překvapivě dobře vyhýbá elementům tupého pobíhání z jednoho konce mapy na druhý, a pro ty kteří ho preferují má nachystané tajné konce které si ostatní můžou nechat ujít.
Pixel art je nejprofláklejší grafická stylizace, proto mě překvapilo jak inovativní na tomto poli studna zvířátek je. Efekty kouře, mlhy, trasované světlo (!) -- a samozřejmě spousta zvířátek, od roztomilé veverky přes kočkopsího démona až po nejděsivějšího jezevčíka v historii videoher. K tomu stejně retro a stejně vydařený sound design dokončuje povedenou stylizaci.
Herně je to dost podobný jak například Ori and the Blind Forest -- chodíte po mapě, odemykáte nové schopnosti díky kterým se dostanete na více míst, a vašim cílem je navštívit čtyři rohy mapy a následně porazit finálního šéfa. Důraz je tady ale hlavně na preciznost skákání a občas se objeví i trochu zapeklitější hádanka, naopak nějaké bojování s nepřáteli se konat nebude, před těmi se jenom utíká.
Ke konci jsem sice strávil už trochu frustrující chvilky hledáním neprobádaných škvír v mapě a nacházením způsobu jak se dostat k poslednímu ohýnku, ale celkově hra plynula hladce (i když ne natolik abych měl moc chuť se vracet k dohledání zbylých tretek a nalezení zbývajících konců). Lehce mě zklamalo že hra nemá moc příběh ani "lore", za celou dobu se nedozvíte proč vlastně že děláte co děláte, nezbývá tedy než vajbovat s estetikou.
Pokud jste na vizuálně pěkné skákačky, musím Animal Well jedině doporučit.
Pixel art je nejprofláklejší grafická stylizace, proto mě překvapilo jak inovativní na tomto poli studna zvířátek je. Efekty kouře, mlhy, trasované světlo (!) -- a samozřejmě spousta zvířátek, od roztomilé veverky přes kočkopsího démona až po nejděsivějšího jezevčíka v historii videoher. K tomu stejně retro a stejně vydařený sound design dokončuje povedenou stylizaci.
Herně je to dost podobný jak například Ori and the Blind Forest -- chodíte po mapě, odemykáte nové schopnosti díky kterým se dostanete na více míst, a vašim cílem je navštívit čtyři rohy mapy a následně porazit finálního šéfa. Důraz je tady ale hlavně na preciznost skákání a občas se objeví i trochu zapeklitější hádanka, naopak nějaké bojování s nepřáteli se konat nebude, před těmi se jenom utíká.
Ke konci jsem sice strávil už trochu frustrující chvilky hledáním neprobádaných škvír v mapě a nacházením způsobu jak se dostat k poslednímu ohýnku, ale celkově hra plynula hladce (i když ne natolik abych měl moc chuť se vracet k dohledání zbylých tretek a nalezení zbývajících konců). Lehce mě zklamalo že hra nemá moc příběh ani "lore", za celou dobu se nedozvíte proč vlastně že děláte co děláte, nezbývá tedy než vajbovat s estetikou.
Pokud jste na vizuálně pěkné skákačky, musím Animal Well jedině doporučit.