Co je nového na Marsu? Překvapení v podobě zamořené základny.
První mise nezačíná vůbec špatně a před vámi leží poměrně snadný úkol, v temných chodbách základny nahodit generátor. Vyzbrojen baterkou a základní bambitkou se snažíte zabít prvního hmyzáka... A tady se objeví první zaražení, jak může střetnutí s první nestvůrou trvat zhruba tak dlouho, jako v jiných hrách souboj s bossem? Mě to ovšem ani moc nevadilo, nábojů je dost a s účinějšími zbraněmi jdou nestvůry i na jednu ránu. Raketomet je vůbec zajímavá zbraň, klidně si můžete střelit pod nohy a nic se nestane. Co se mi líbilo, že se mise odehrávají v pestrém prostředí (laboratoře, kanalizace) a že se občas musí i někde něco zmáčknout či aktivovat (do hádanek to má ovšem daleko).
Bohužel se brzy začnou objevovat chyby. Různé zasekávání, ať už o dveře nebo o podlahu... Z toho se dá většinou skokem dostat, horší ovšem je, když se zasekne raketomet uprostřed nabijení a vám přestane fungovat střelba. Také těžko říct, jestli ta neviditelnost u některých hmyzáků je bug či schopnost.
I přes nespočet chyb mě Sektor 14, jako freewarepozitivního člověka, bavil.
První mise nezačíná vůbec špatně a před vámi leží poměrně snadný úkol, v temných chodbách základny nahodit generátor. Vyzbrojen baterkou a základní bambitkou se snažíte zabít prvního hmyzáka... A tady se objeví první zaražení, jak může střetnutí s první nestvůrou trvat zhruba tak dlouho, jako v jiných hrách souboj s bossem? Mě to ovšem ani moc nevadilo, nábojů je dost a s účinějšími zbraněmi jdou nestvůry i na jednu ránu. Raketomet je vůbec zajímavá zbraň, klidně si můžete střelit pod nohy a nic se nestane. Co se mi líbilo, že se mise odehrávají v pestrém prostředí (laboratoře, kanalizace) a že se občas musí i někde něco zmáčknout či aktivovat (do hádanek to má ovšem daleko).
Bohužel se brzy začnou objevovat chyby. Různé zasekávání, ať už o dveře nebo o podlahu... Z toho se dá většinou skokem dostat, horší ovšem je, když se zasekne raketomet uprostřed nabijení a vám přestane fungovat střelba. Také těžko říct, jestli ta neviditelnost u některých hmyzáků je bug či schopnost.
I přes nespočet chyb mě Sektor 14, jako freewarepozitivního člověka, bavil.
Pro: Pestré prostředí (na základnu), ucházející atmosféra, obtížnost (i když mnozí protestují)
Proti: Bugy kam se podíváš, pouze 2 typy nepřátel, některé zbraně do počtu.