Začátek v copy-paste prostředí čističky je nezáživný až nudný. S příchodem kancelářských prostor se zábava jednoznačně zlepšuje, ačkoliv level-design se snaží zážitek, co nejvíce zhatit. Devízou celé hry je akce, která je opravdu kvalitně zpracována a šmrnc ji dodává bullet-time, který je jak efektní tak i efektivní. Překvapila AI nepřátel, kteří vám neběhají slepě do rány, ale snaží se taktizovat a domlouvat. Párkrát se jim málem podařilo mě obklíčit. Potěšila rozdílnost jednotlivých zbraní, i když jich není mnoho.
Příběh není nikterak úžasný či geniální, ale tvůrcům se podařilo až o mistrné dávkování informací a člověk díky tomu chce zjistit čím dál tím víc. O to více zamrzí zarytě mlčící hlavní hrdina, a to i při nejdramatičtějších situacích. Hře by bylo lépe i bez "hororových" prvků, které jsou ve většině případů ohrané.
F.E.A.R. se podle všeho snažil být hlavně řemeslným a zábavným titulem. Někdy se mu to daří, někdy zase ne.
Příběh není nikterak úžasný či geniální, ale tvůrcům se podařilo až o mistrné dávkování informací a člověk díky tomu chce zjistit čím dál tím víc. O to více zamrzí zarytě mlčící hlavní hrdina, a to i při nejdramatičtějších situacích. Hře by bylo lépe i bez "hororových" prvků, které jsou ve většině případů ohrané.
F.E.A.R. se podle všeho snažil být hlavně řemeslným a zábavným titulem. Někdy se mu to daří, někdy zase ne.
Pro: akce, AI, dávkování příběhu
Proti: level-design, lekačky, mlčící hrdina