Ani po dohrání druhého zrebootovaného Wolfensteina jsem se nezbavil chuti denacifikovat pár nácků a i když jsem od Turning Point: Fall of Liberty nečekal vyloženě to, že mi napraví chuť po nemastném neslaném zážitku, jeho klasické pojetí lineární válečné FPS, které mi v dnešních dnech tak zoufale chybí, mě lákalo. A tím svůj účel víceméně splnil.
S ohledem na ambice a rozpočet je to přesně ten očekávaný průser, ale pokud má někdo chuť na extrémně tupou válečnou střílečku a zároveň jsou pro něj budgetovky od původního City Interactive guilty pleasure, tak směle do toho. Turning Point: Fall of Liberty nezaměstná na více než jedno či dvě odpoledne (já ho sfouknul za jedno sezení) a hráč dostane obdobný zážitek jako u her výše zmiňovaného studia. Žádná registrace, žádné kecy, jen tupé střílení nabíhajících panáků v nacistických uniformách.
Až na supr čupr akční úvod je to statické, generické, vizuálně šedivé a prakticky bez příběhu. Nevím, jestli jsem to náhodou neměl nějak buglé, ale hudba, zvuky a dabing jsou v tak nízké kvalitě a tak divně namixované, že všechno splývá v jeden nejasný bordel.
První půlka hry ještě jakž takž oplývá určitou atmosférou probíhající invaze, ale v půlce druhé se to zvrhne opravdu v obyčejnou interiérovou koridorovku. Ve třech misích rozdělených do devíti sekvencí se hráč podívá do New Yorku, Washingtonu D.C. a Londýna, přičemž ve finálním Londýně se tvůrci pokusili přitvrdit a na hráče čeká poměrně citelný skok v obtížnosti. Zatímco první dvě mise jsem na medium prošel s prstem v nose a umřel maximálně tak jednou, v misi poslední, která je plná úzkých koridorů a soubojů tělo na tělo, jsem zdechl hned několikrát a ne vždy byly checkpointy úplně blízko u sebe. Ale žádné velké drama se naštěstí nekonalo. Závěr je stejně pitomý a nevýrazný jako celá hra.
Dostal jsem, co jsem chtěl a očekával, takže si nechci příliš stěžovat. Ale v případě této hry je bezesporu škoda, že není kvalitnější a nevyužívá jinak dost zajímavého co by kdyby tématu.
S ohledem na ambice a rozpočet je to přesně ten očekávaný průser, ale pokud má někdo chuť na extrémně tupou válečnou střílečku a zároveň jsou pro něj budgetovky od původního City Interactive guilty pleasure, tak směle do toho. Turning Point: Fall of Liberty nezaměstná na více než jedno či dvě odpoledne (já ho sfouknul za jedno sezení) a hráč dostane obdobný zážitek jako u her výše zmiňovaného studia. Žádná registrace, žádné kecy, jen tupé střílení nabíhajících panáků v nacistických uniformách.
Až na supr čupr akční úvod je to statické, generické, vizuálně šedivé a prakticky bez příběhu. Nevím, jestli jsem to náhodou neměl nějak buglé, ale hudba, zvuky a dabing jsou v tak nízké kvalitě a tak divně namixované, že všechno splývá v jeden nejasný bordel.
První půlka hry ještě jakž takž oplývá určitou atmosférou probíhající invaze, ale v půlce druhé se to zvrhne opravdu v obyčejnou interiérovou koridorovku. Ve třech misích rozdělených do devíti sekvencí se hráč podívá do New Yorku, Washingtonu D.C. a Londýna, přičemž ve finálním Londýně se tvůrci pokusili přitvrdit a na hráče čeká poměrně citelný skok v obtížnosti. Zatímco první dvě mise jsem na medium prošel s prstem v nose a umřel maximálně tak jednou, v misi poslední, která je plná úzkých koridorů a soubojů tělo na tělo, jsem zdechl hned několikrát a ne vždy byly checkpointy úplně blízko u sebe. Ale žádné velké drama se naštěstí nekonalo. Závěr je stejně pitomý a nevýrazný jako celá hra.
Dostal jsem, co jsem chtěl a očekával, takže si nechci příliš stěžovat. Ale v případě této hry je bezesporu škoda, že není kvalitnější a nevyužívá jinak dost zajímavého co by kdyby tématu.
Pro: relaxační střílení, akční úvod
Proti: je to pocitově jen mizerná budgetovka na jedno použití s nevyužitým potenciálem, optimalizace (kouř místy způsobuje framerate dropy i na moderních strojích)