Plošinovka, která kombinuje dětské postavy, ale až nápadně podezřele vizuálně připomíná světy Tima Burtona? Okamžitě jsem si pokládal otázku - je to dětská hra nebo to není dětská hra? No a musel jsem tomu přijít na kloub, co Vám budu povídat.
A ano, obě odpovědi jsou správné. Tandem je, ale i není dětská hra. Záleží z jakého úhlu pohledu na to koukáte. Třeba při úvodním videu, který Vám nastíní příběh, se budete cítit tak infantilně, jak jen to půjde. Přitom se děj odehrává v Londýně, takovém lehce steampunkovém Londýně. No a v něm se pohřešuje malý hošík – Thomas, kterého se ale Vy, coby malá holčička Emma, rozhodnete najít. Bez skrupulí se vydáváte do temnotou prosáklých londýnských ulic a jakmile narazíte na Thomasova plyšového medvídka Fentona, který překvapivě mluví a rozhodne se Vám pomoci, hra může začít.
V tu ránu hře přicházíte na kloub. Zjišťujete, že se vlastně nejedná úplně o čistokrevnou plošinovku, ale o kombinaci dvou her. Postupujte jednotlivými úrovněmi, kde za cíl je vždy získat drahokam, který Vás posune do další úrovně. A postupujete tak, že si vzájemně vypomáháte dvěma postavami, kde jedna na svět nahlíží dvourozměrně a druhá trojrozměrně. Hrou stínů, které pak můžete aktivně využívat, je pak na Vás, jak si poradíte s cestou medvídka Fentona, který se vždy k onomu inkriminovanému diamantu musí dostat, abyste se mohli posunout dál.
Takže se tu vlastně bavíme o logické plošinovce. S hezkou atmosférou, pěkným prostředím, které opravdu mnohdy připomíná právě Burtonovy kompozice, ale i s příběhem, který se Vám nastínil hned na začátku a nic dalšího nenabídl. Takže tu poměrně záhy začíná stereotyp, nuda a stále dokola opakující se postupy za cílem získání diamantu.
Nic objemnějšího ve hře nečekejte. Tandem: A Tale of Shadows je sympatický počin, ale spíše působí jako logický (i když na první pohled hezky vzhlížející) rychlík, než jako plnohodnotný titul, na který budete s chutí vzpomínat. V rámci ale chvilkových čtvrthodinových odpočinkových bloků se můžete dostat do cíle, což ve výsledku není vůbec špatný vyplňovák času. Ba naopak.
A ano, obě odpovědi jsou správné. Tandem je, ale i není dětská hra. Záleží z jakého úhlu pohledu na to koukáte. Třeba při úvodním videu, který Vám nastíní příběh, se budete cítit tak infantilně, jak jen to půjde. Přitom se děj odehrává v Londýně, takovém lehce steampunkovém Londýně. No a v něm se pohřešuje malý hošík – Thomas, kterého se ale Vy, coby malá holčička Emma, rozhodnete najít. Bez skrupulí se vydáváte do temnotou prosáklých londýnských ulic a jakmile narazíte na Thomasova plyšového medvídka Fentona, který překvapivě mluví a rozhodne se Vám pomoci, hra může začít.
V tu ránu hře přicházíte na kloub. Zjišťujete, že se vlastně nejedná úplně o čistokrevnou plošinovku, ale o kombinaci dvou her. Postupujte jednotlivými úrovněmi, kde za cíl je vždy získat drahokam, který Vás posune do další úrovně. A postupujete tak, že si vzájemně vypomáháte dvěma postavami, kde jedna na svět nahlíží dvourozměrně a druhá trojrozměrně. Hrou stínů, které pak můžete aktivně využívat, je pak na Vás, jak si poradíte s cestou medvídka Fentona, který se vždy k onomu inkriminovanému diamantu musí dostat, abyste se mohli posunout dál.
Takže se tu vlastně bavíme o logické plošinovce. S hezkou atmosférou, pěkným prostředím, které opravdu mnohdy připomíná právě Burtonovy kompozice, ale i s příběhem, který se Vám nastínil hned na začátku a nic dalšího nenabídl. Takže tu poměrně záhy začíná stereotyp, nuda a stále dokola opakující se postupy za cílem získání diamantu.
Nic objemnějšího ve hře nečekejte. Tandem: A Tale of Shadows je sympatický počin, ale spíše působí jako logický (i když na první pohled hezky vzhlížející) rychlík, než jako plnohodnotný titul, na který budete s chutí vzpomínat. V rámci ale chvilkových čtvrthodinových odpočinkových bloků se můžete dostat do cíle, což ve výsledku není vůbec špatný vyplňovák času. Ba naopak.