Tato hra mně v hlavě zůstala po několik dalších let. Hrál jsem ji kdysi ještě na prvním rodinném PC s Windows 98. Nemohl jsem ji najít, ač jsem na to použil GPT4. A taky jsem vyhledával zde na databaze-her.
Nostalgie mně tedy začala chytat někdy kolem roku 2020, kdy v roce 2023 během studia magisterského oboru softwarového inženýrství jsem ze své paměti vyvinul podobnou hru v Unity. Dal jsem do ní alespon 14 dní času a ledacos jsem vychytal.
Hru jsem našel až 30.10.2024 kdy jsem si koupil a to již nevyráběný IDE/SATA to USB 3.0 adaptér UGREEN a během 14 minut jsem přesunul data z 10GB IDE disku na své 4TB SSD Samsung 990 PRO. Poté jsem skrze wiztree hledal a další komponenty/skripty hledal na disku a naštěstí docela rychle našel exe soubor AcDa.
Hru jsem prvně disassembloval v Ghidře. Poté jsem našel dekompilátor na Game Maker. Má ovšem nějaké nedokonalosti. Pravděpodobně autor tuto hru vytvořil v Game Maker 5.3
Rád bych získal zbývající práva ke hře od posledního vývojáře. Anakine napiš mi.
Hra by si zasloužila minimálně menší optimalizace na moderní systémy, zvýšení rozlišení textur a přidání více hudebních materiálů - tady třema mám několik kusů s otevřenou licencí, které by zapadly.
Bohužel na WIN 11 v režimu kompatibility (ten je popravdě k ničemu, pomůže jen restart nehledě na režim kompatibility) s WIN XP SP 3, se zdá že probíhá přetečení paměti a hra se pomalu spomaluje. Je to hodně zajímavý a frustrující typ strategie, hlavní bod obhajoby je pravděpodobně fakt že šlo o freeware.
Momentálně ještě přetahuji ze serveru VM se staršími windowsy a chci otestovat jak se tam hra bude chovat
Otestováno na WIN95 ve VM - fonty špatné. Chce to asi minimálně win98
Co se týče složitosti tak hra je docela easy, dá se asi za 10 až 15 hodin dohrát. Je hezké že je tam ten nahodny prvek co padá z oblohy.
Nostalgie mně tedy začala chytat někdy kolem roku 2020, kdy v roce 2023 během studia magisterského oboru softwarového inženýrství jsem ze své paměti vyvinul podobnou hru v Unity. Dal jsem do ní alespon 14 dní času a ledacos jsem vychytal.
Hru jsem našel až 30.10.2024 kdy jsem si koupil a to již nevyráběný IDE/SATA to USB 3.0 adaptér UGREEN a během 14 minut jsem přesunul data z 10GB IDE disku na své 4TB SSD Samsung 990 PRO. Poté jsem skrze wiztree hledal a další komponenty/skripty hledal na disku a naštěstí docela rychle našel exe soubor AcDa.
Hru jsem prvně disassembloval v Ghidře. Poté jsem našel dekompilátor na Game Maker. Má ovšem nějaké nedokonalosti. Pravděpodobně autor tuto hru vytvořil v Game Maker 5.3
Rád bych získal zbývající práva ke hře od posledního vývojáře. Anakine napiš mi.
Hra by si zasloužila minimálně menší optimalizace na moderní systémy, zvýšení rozlišení textur a přidání více hudebních materiálů - tady třema mám několik kusů s otevřenou licencí, které by zapadly.
Bohužel na WIN 11 v režimu kompatibility (ten je popravdě k ničemu, pomůže jen restart nehledě na režim kompatibility) s WIN XP SP 3, se zdá že probíhá přetečení paměti a hra se pomalu spomaluje. Je to hodně zajímavý a frustrující typ strategie, hlavní bod obhajoby je pravděpodobně fakt že šlo o freeware.
Momentálně ještě přetahuji ze serveru VM se staršími windowsy a chci otestovat jak se tam hra bude chovat
Otestováno na WIN95 ve VM - fonty špatné. Chce to asi minimálně win98
Co se týče složitosti tak hra je docela easy, dá se asi za 10 až 15 hodin dohrát. Je hezké že je tam ten nahodny prvek co padá z oblohy.
Pro: dá se spustit i na win11, jen si to dotáhne komponentu DirectDrive nebo tak něco.
Proti: pomalé - prakticky s jistotou single core, QoL nižší. pouze na 1024*768.