Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Tomáš Sedlák • 37 let • analytik, ux • Mladá Boleslav (ČR - kraj Středočeský)

Komentář

Přejít na komentáře

Momodora: Moonlit Farewell

  • PC 80
Proti předchozímu dílu vymazlenější animace a víc "tight" mechanismy, což ale nevím jestli je nakonec dobře. Asi největší a jednoznačné plus jsou řádně nadesignované bossfighty, kdy bossové mají celkem dobře čitelné fáze a movesety, které si říkají o víc taktizovaní, míň doufání.

Ale mám-li být upřímný - i když animace je asi zase o level dál, tak vizuálně preferuju předchozí Reverie under the Moonlight a i obecný gameplay mimo bossfighty je imo lepší v předchozím díle. Tady si i v endgame přijdu krapet pomalý, level design je víc... lienární? Obecně mi přišlo, že jsem trávil nezdravě moc času probíháním tam a zpět stejnýma lokacema, bo ad1 holt metroidvania, ad2 od těch fast travel checkpointů je všechno prostě tak nějak daleko.

Což mi připomíná, že k pár collectibles je kurevsky těžké se proskákat - to je taky solidní zdroj frustrace, páč jsem si často nebyl jistý, jestli mi ještě chybí nějaká ability, nebo je to prostě jen takovej oser.

Tak celkově samozřejmě pořád fajn, solidně postavená metroidvania, jen prostě čtyřka se mi hrála líp.
+7