V mém případě je AC Origins teprve druhým dílem série ( po úvodním ), který jsem si zahrál a můžu naprosto jasně prohlásit, že šlo o nejdelší a nejrozsáhlejší hru, kterou jsem kdy hrál a dohrál, protože podobné desítky a desítky hodin, které jsem u ní strávil, nebyly nikdy věnovány ničemu jinému. Velkou zásluhu na tom má i snaha odkrýt kompletní lokace na mapě s tím spojené nalezení všechny pokladů, vyhubení divé zvěře, vykoštění nepřátel a splnění veškerých questů, ještě že se při cestování dají používat odkryté teleporty a koně s velbloudy na kratší vzdálenosti.
Děj se odehrává pár desítek let před narozením mesiáše a hlavní herní postavou je Bayek, poslední člen bratrstva Medjay a zakladatel celého asasínského řádu, který pochází ze Síwy a který chce najít a pomstít se vrahovi svého syna. Při tomto pátrání musí plnit různé vedlejší a hlavní úkoly a likviduje tak jednoho lumpa za druhým až k finálnímu padouchovi. Při tom si při získávání dovednostních bodů leveluje svoje schopnosti a vylepšuje výstroj a výzbroj.
Za největší klad považuju rozhodně grafickou stránku, hlavně Egypt, to je pastva pro oči, jako bych tam byl u těch pyramid byl, a za druhé solidně postavený příběh a vložené souboje na moři. Záporem je za mě repetetivnost lokací a z toho plynoucí herní délku– najít poklad, zabít zvíře, vyčistit camp vojáků a tam zabít velitele – já se vydal cestou likvidace všech i někdy v předstihu před questy, bohužel mě tam pak několikrát poslal příběh znovu a samozřejmě šmejdi byli zase tam v plné polní. Kolem a dokola lepší nadprůměr, ale ke konci už jsem skřípal zubama – 75 %
Děj se odehrává pár desítek let před narozením mesiáše a hlavní herní postavou je Bayek, poslední člen bratrstva Medjay a zakladatel celého asasínského řádu, který pochází ze Síwy a který chce najít a pomstít se vrahovi svého syna. Při tomto pátrání musí plnit různé vedlejší a hlavní úkoly a likviduje tak jednoho lumpa za druhým až k finálnímu padouchovi. Při tom si při získávání dovednostních bodů leveluje svoje schopnosti a vylepšuje výstroj a výzbroj.
Za největší klad považuju rozhodně grafickou stránku, hlavně Egypt, to je pastva pro oči, jako bych tam byl u těch pyramid byl, a za druhé solidně postavený příběh a vložené souboje na moři. Záporem je za mě repetetivnost lokací a z toho plynoucí herní délku– najít poklad, zabít zvíře, vyčistit camp vojáků a tam zabít velitele – já se vydal cestou likvidace všech i někdy v předstihu před questy, bohužel mě tam pak několikrát poslal příběh znovu a samozřejmě šmejdi byli zase tam v plné polní. Kolem a dokola lepší nadprůměr, ale ke konci už jsem skřípal zubama – 75 %