Aby bylo jasno tak nejsem nějak extra velkej fanoušek NFS ale Heaty jsem dohrál na 100% a co jsem to nedávno zapnul tak se pořád bavím královsky. Ohledně Unbound mi něco smrdělo už z trailerů a těch dementních efektů a jelikož vánoční slevy Steamu nabízeli možnost si to zakoupit za přijatelnou cenu tak za nějakejch 150 kč proč ne? Požádal jsem o refund kterej se podařil a stejně se cítím okraden. Unbound je jednoznačně jedna z nejhorších her co jsem kdy hrál. Já si teda nevybírám špatné hry účelově a jelikož Heat mi přirostl k srdci tak jsem chtěl dát tady šanci taky ale fakt ne..... není o co stát. A budu porovnávat:
Když tuníte auto v Heatech, máte garáž v realným čase - to se odebralo v Unboundech. Pryč je ta atmosféra, nyní na vás čeká epileptické menu! :) V Heatech před každým závodem tam byl obrovskej dav lidí a zejména v noci to žilo kulturou. Tohle je pryč a začátek každého závodu je bez života. Moje auto se zvukem turba a vejfuků působilo jako plamenomet v Heatech a to je taky pryč protože z nějakého důvodu zvuky aut v Unbound jsou totálně utlumené takže auta nemají žádnej náboj. Kdo hrál Heaty tak ví že pro start každýho závodu musel dojet na místo na mapě takže se využívala celá mapa - to je pryč v Unbound, nyní stačí dojet do jedné konkrétní garáži na mapě. Pocit z rychlosti neexistuje: v Heat a Shift tak se kamera třese bez nitra při 200 km/h a monitor působí jakoby se měl rozervat na kusy - nahrazeno stupidními efekty, statickou kamerou a pocitem že jedu jako šnek. Po každém závodě v noci v Heatech, závodníci ujížděli před policií nebo kroužili po mapě - to je pryč, nahrazeno stupidně nucenou policejní honičkou.
A ano, policajti - jejich AI je na úrovni GTA III. Bourají do sebe, dělají vám při nejlepším eskortu a moc rádi manévrují z kopců střemhlav dolů. Rok 2024 a nemůžeme mít kvalitní AI (artificial INTELLIGENCE!). Hádám že všechen budget spolklo cameo Asap Rockyho kterej s kulturou aut a tuningu nemá nic společného a všechen ten stupidní marketing pro něj. A něco zde povim: ty cut scény kdy všechny postaví trpí neskutečně otřesným "clippingem" a nemají žádné emoce jsou fakt prožitek. I Spongebob nebo Oggy a Šváby tak tam jsou zanimované emoce pro ty charaktery. Tohle si Unbound nemůže dovolit! Hlavně že ostatní NPCčka a policajti nejsou kreslený - takže tu máme krizi identity, yaaay! Příběh je totální hnůj i splachovací toaleta má víc charakteru. Dialogy jsou jakože... "yo bro, whatsup bro, yo yo bruh, yeah bro". Fakt vysoce inteligentní pro hráčské mozkové buňky!
Vanity a podobný chujoviny (čti efekty) jsou wannabe kopírka z The Crew 2 kde to taky vypadá stupidně. Najetí do garáže aby se event spustil, Crew 2. 76 DLCček jakoby si to hrálo na Forzu. Nos systém, bourací kamery jakoby člověk hrál Burnout ale Burnout měl zajímavé bouračky a tam skřípou plechy, tady máme licence takže autům neupadnou kola a kusy plechu tak na co ty bouračky tady? - ta hra normálně vykrádá x závodních her ale nemá vlastní identitu. To že mi hra padala na doporučené sestavě když Heaty hraju full ultra a sekala se jak prase ani nemá cenu zmiňovat. Otřesné menu které pro epileptiky bude prožitek je hnůj.
Příběh je totální nesmysl, dialogy psalo pětileté dítě a asi další důvod proč je vše animované je aby pro postavy....tedy siluety vzadu nebylo nutné dělat motion capture a voice acting. Prostě stačí fláknout statické siluety na pozadí - to docela křičí "low budget". AI oponentů čítuje, jezdí jak prasata - i Flatout 2!!! z 2005!!! měl daleko víc dynamické a chybující a chytřejší AI. Jo ještě edit, bez ohledu na to jak moc auto vytuníte, hráč je zamčený v rychlostním limitu 240. Musel se vytvořit mod co tohle odemknul - takže si vesele topíte nitrem po rovince aby AI co kompletně ignoruje herní pravidla, vás předjelo protože oni tomuhle nepodléhaj. Have fun :-)
A pak ten nejstupidnější design - systém progresu. V Heatech si hráč může vybrat jakejkoliv závod a "dokončit" hru aniž by dohrál příběh. To už neexistuje ;-) máme zde omezené restarty, a hráč musí nuceně jezdit podle celého týdnu do kvalifikace. Kdo vymyslel tenhle design by měl dostat vyhazov na hned. Tohle je "open world/sandbox" a přesto je to lineární bez důvodu. Jo a v Heatech lze nahrabat peníze pomocí speed trapů/drift zón - tohle tady už taky není to se dalo pryč. Need for Speed: Grind.
Soundtrack je totální hnůj, autotune rap/hip hop/trap. Radši si pustím BT (týpek co dělal hudbu pro první Rychle a Zběsile) nebo hudbu z Flatout/ Burnout 2 než poslouchat tohlecto. Není zde žádnej punk, noise rock, rock, metal, house, NIC! 5% dávám za to že můžu jezdit s Mitsubishi Eclipse. Jinak je to totální odpad co má krizi identity, vypadá hnusně a ovládá se to fakt hloupě. I s gripem je hráč nucen do "break to drift", což se mi podařilo kompletně vypnout s tuningem v Heatech. Nedoporučuju, radši si zahrajte Burnouty když chcete kvalitu od Criterionu.
Když tuníte auto v Heatech, máte garáž v realným čase - to se odebralo v Unboundech. Pryč je ta atmosféra, nyní na vás čeká epileptické menu! :) V Heatech před každým závodem tam byl obrovskej dav lidí a zejména v noci to žilo kulturou. Tohle je pryč a začátek každého závodu je bez života. Moje auto se zvukem turba a vejfuků působilo jako plamenomet v Heatech a to je taky pryč protože z nějakého důvodu zvuky aut v Unbound jsou totálně utlumené takže auta nemají žádnej náboj. Kdo hrál Heaty tak ví že pro start každýho závodu musel dojet na místo na mapě takže se využívala celá mapa - to je pryč v Unbound, nyní stačí dojet do jedné konkrétní garáži na mapě. Pocit z rychlosti neexistuje: v Heat a Shift tak se kamera třese bez nitra při 200 km/h a monitor působí jakoby se měl rozervat na kusy - nahrazeno stupidními efekty, statickou kamerou a pocitem že jedu jako šnek. Po každém závodě v noci v Heatech, závodníci ujížděli před policií nebo kroužili po mapě - to je pryč, nahrazeno stupidně nucenou policejní honičkou.
A ano, policajti - jejich AI je na úrovni GTA III. Bourají do sebe, dělají vám při nejlepším eskortu a moc rádi manévrují z kopců střemhlav dolů. Rok 2024 a nemůžeme mít kvalitní AI (artificial INTELLIGENCE!). Hádám že všechen budget spolklo cameo Asap Rockyho kterej s kulturou aut a tuningu nemá nic společného a všechen ten stupidní marketing pro něj. A něco zde povim: ty cut scény kdy všechny postaví trpí neskutečně otřesným "clippingem" a nemají žádné emoce jsou fakt prožitek. I Spongebob nebo Oggy a Šváby tak tam jsou zanimované emoce pro ty charaktery. Tohle si Unbound nemůže dovolit! Hlavně že ostatní NPCčka a policajti nejsou kreslený - takže tu máme krizi identity, yaaay! Příběh je totální hnůj i splachovací toaleta má víc charakteru. Dialogy jsou jakože... "yo bro, whatsup bro, yo yo bruh, yeah bro". Fakt vysoce inteligentní pro hráčské mozkové buňky!
Vanity a podobný chujoviny (čti efekty) jsou wannabe kopírka z The Crew 2 kde to taky vypadá stupidně. Najetí do garáže aby se event spustil, Crew 2. 76 DLCček jakoby si to hrálo na Forzu. Nos systém, bourací kamery jakoby člověk hrál Burnout ale Burnout měl zajímavé bouračky a tam skřípou plechy, tady máme licence takže autům neupadnou kola a kusy plechu tak na co ty bouračky tady? - ta hra normálně vykrádá x závodních her ale nemá vlastní identitu. To že mi hra padala na doporučené sestavě když Heaty hraju full ultra a sekala se jak prase ani nemá cenu zmiňovat. Otřesné menu které pro epileptiky bude prožitek je hnůj.
Příběh je totální nesmysl, dialogy psalo pětileté dítě a asi další důvod proč je vše animované je aby pro postavy....tedy siluety vzadu nebylo nutné dělat motion capture a voice acting. Prostě stačí fláknout statické siluety na pozadí - to docela křičí "low budget". AI oponentů čítuje, jezdí jak prasata - i Flatout 2!!! z 2005!!! měl daleko víc dynamické a chybující a chytřejší AI. Jo ještě edit, bez ohledu na to jak moc auto vytuníte, hráč je zamčený v rychlostním limitu 240. Musel se vytvořit mod co tohle odemknul - takže si vesele topíte nitrem po rovince aby AI co kompletně ignoruje herní pravidla, vás předjelo protože oni tomuhle nepodléhaj. Have fun :-)
A pak ten nejstupidnější design - systém progresu. V Heatech si hráč může vybrat jakejkoliv závod a "dokončit" hru aniž by dohrál příběh. To už neexistuje ;-) máme zde omezené restarty, a hráč musí nuceně jezdit podle celého týdnu do kvalifikace. Kdo vymyslel tenhle design by měl dostat vyhazov na hned. Tohle je "open world/sandbox" a přesto je to lineární bez důvodu. Jo a v Heatech lze nahrabat peníze pomocí speed trapů/drift zón - tohle tady už taky není to se dalo pryč. Need for Speed: Grind.
Soundtrack je totální hnůj, autotune rap/hip hop/trap. Radši si pustím BT (týpek co dělal hudbu pro první Rychle a Zběsile) nebo hudbu z Flatout/ Burnout 2 než poslouchat tohlecto. Není zde žádnej punk, noise rock, rock, metal, house, NIC! 5% dávám za to že můžu jezdit s Mitsubishi Eclipse. Jinak je to totální odpad co má krizi identity, vypadá hnusně a ovládá se to fakt hloupě. I s gripem je hráč nucen do "break to drift", což se mi podařilo kompletně vypnout s tuningem v Heatech. Nedoporučuju, radši si zahrajte Burnouty když chcete kvalitu od Criterionu.
Pro: Eclipse
Proti: Všechno ostatní?