Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Dead Effect

  • PC 35
Hra je vlastně za mě takovou kombinací Dead Spacu a Doomu 3 s hodně pomalým tempem a pohybem, což je vlastně logické, když hra vyšla původně na mobily, kde by nějaký rychlý styl gameplaye kvůli ovládaní moc neseděl. Hra nemá moc výraznou atmosféru. Level design je v každé misi furt na stejné brdo. Nejvíc mě na hře štvali dvě věci. První je systém upgradováni a kupovaní zbraní. Sbíráte kredity a po konci mise si muže vylepšit nebo koupit zbraně za kredity. Problém, že hra je docela divné nastavená (asi spíš blbě) a během kampaně nemáte moc šanci si vylepšit plně jednu zbraň nějak více a už vůbec ne si nějak výrazněji vylepšit více zbraní. S tímto se pojí to, že kredity můžete využit po smrti během mise na oživení. No, je tady dost hloupé rozhodnutí, že hra nemá během mise checkpointy a po smrti musíte celou misí hrát od začátku a zmíněné oživení samozřejmě nemůžete využit když zrovna dost kreditu nemáte. A teď se dostavám k druhé větší věci co mě šíleně štvala a to, že téměř vždycky mě zabil jen jeden určitý druh zombíka. Jakýsi zombí voják na hází granáty. No ten je zpracován hrozně chaoticky. Často když se nachází v davu mezi jinými druhy zombíku tak nejde moc vidět, takže se na něj blbě zaměřuje, abyste ho zabili jako prvního. Jako přišlo mi strašně nekonzistentní, že jiný nepřátelé jsou téměř pomalu neškodní a on jediný je pro hráče reálná hrozba. V jádru by hra mohla být v pohodová béčková střílečka na jeden večer, ale má zásadní problémy, které zkratka kazí hru celou.

Pro: Gun play, destrukce těl, zasazení

Proti: Sedělo by rychlejší tempo, příběh je takový příběh/ne příběh, atmosféra chybí, level design, systém využívaní kreditu, styl ukládání, jeden druh nepřítele je přehnaně silně OP

+7