Předem musím říct, že původní Fallouty jsem nehrál. Sice prvního jsem asi 3x zkoušel už v době vyjití, ale vůbec mě nechytl.
Na třetí pokračování jsem se dost těšil, protože nejsem zrovna RPG hráč a pořád raději střílím z 1st pohledu než se biju mečem. Takže lákadlo to bylo velké. Bohužel po dvou pokusech dohrát Oblivion jsem se těšit přestal. Bethesda udělá sci-fi Oblík a to bude celé. Po slevnění na polovinu ceny jsem se rozhodl dát tomu šanci a nelituju. Opravdu je to přesně to, co jsem potřeboval. Aspoň jsem si to dlouhou dobu myslel.
Takže k hraní. Příběh je na první pohled docela klišoidní a při hlubším pohledu opravdu je, naštěstí je podáván velice dobře a nezdá se být až tak přímočarý. Odbočky, případně složitější způsoby řešení situací se povedly. Sidequesty pomůžou v postupu, lokace které při nich navštívíte jsou na jednu stranu pořád stejné, ve své podstatě i řešení jsou pořád stejná, ale právě možnost několika rozdílných způsobů dokončení vedlejších úkolů, dávájí hráči dobrý pocit.
Možnost vyřešit situaci kladně, záporně, násilně nebo nenásilně hodnotím velice dobře. I reakce okolních lidí na přesvědčení postavy se mi líbilo.
Systém V.A.T.S. mi ze začátku přišel dost zbytečný, ale při zvyšování levelů postavy se postupně stal ultimátní zbraní na vše.
Tolik proklínaný konec mi přišel naprosto výborný a perektně se k celému Fallout univerzu hodil. Za tohle musím Bethesdě zatleskat.
Optimalizace se také docela povedla. Začínal jsem hrát na starém Sempronu 2800+, 1GB ramky, ATI1600Pro a při vypnutí některých efektů šlapala hra výborně.
Shrnutí: Třetí Fallout je povedený, otevřený svět funguje, má své zákonitosti, atmosfera je přiměřeně ponurá. Několikrát jsem se přistihnul, že nejde jen tak projet hlavní linii a tak, i přes svůj postupný stereotip, mi utekly asi jenom 2 vedlejší úkoly. Trochu vadí limit 20 úrovně, ale ne zas moc.
Na třetí pokračování jsem se dost těšil, protože nejsem zrovna RPG hráč a pořád raději střílím z 1st pohledu než se biju mečem. Takže lákadlo to bylo velké. Bohužel po dvou pokusech dohrát Oblivion jsem se těšit přestal. Bethesda udělá sci-fi Oblík a to bude celé. Po slevnění na polovinu ceny jsem se rozhodl dát tomu šanci a nelituju. Opravdu je to přesně to, co jsem potřeboval. Aspoň jsem si to dlouhou dobu myslel.
Takže k hraní. Příběh je na první pohled docela klišoidní a při hlubším pohledu opravdu je, naštěstí je podáván velice dobře a nezdá se být až tak přímočarý. Odbočky, případně složitější způsoby řešení situací se povedly. Sidequesty pomůžou v postupu, lokace které při nich navštívíte jsou na jednu stranu pořád stejné, ve své podstatě i řešení jsou pořád stejná, ale právě možnost několika rozdílných způsobů dokončení vedlejších úkolů, dávájí hráči dobrý pocit.
Možnost vyřešit situaci kladně, záporně, násilně nebo nenásilně hodnotím velice dobře. I reakce okolních lidí na přesvědčení postavy se mi líbilo.
Systém V.A.T.S. mi ze začátku přišel dost zbytečný, ale při zvyšování levelů postavy se postupně stal ultimátní zbraní na vše.
Tolik proklínaný konec mi přišel naprosto výborný a perektně se k celému Fallout univerzu hodil. Za tohle musím Bethesdě zatleskat.
Optimalizace se také docela povedla. Začínal jsem hrát na starém Sempronu 2800+, 1GB ramky, ATI1600Pro a při vypnutí některých efektů šlapala hra výborně.
Shrnutí: Třetí Fallout je povedený, otevřený svět funguje, má své zákonitosti, atmosfera je přiměřeně ponurá. Několikrát jsem se přistihnul, že nejde jen tak projet hlavní linii a tak, i přes svůj postupný stereotip, mi utekly asi jenom 2 vedlejší úkoly. Trochu vadí limit 20 úrovně, ale ne zas moc.
Pro: svět, VATS, karma, konec
Proti: stereotip