Druhý datadisk mě docela zklamal - důraz Quake na přímočarost a účelnou jednoduchost tu bere za své - nové zbraně jsou spíš na obtíž, munice je přebytek, mapy jsou zbytečně komplikované (něco jako osadit dálnici sérií retardérů), noví nepřátelé nějak zvlášť nezaujmou a obtížnost je oproti Scourge of Armagon (a nejspíš i původnímu Quake) nižší.
Pořád je to tedy Quake, ale hratelností už je u mě někde na pomezí zábavy a hraní z pocitu povinnosti. Kolem a kolem spíš ztráta času (pokud tedy člověk nemá chuť zahrát si FPS, nic jiného není po ruce a Quake (případně Scourge of Armagon už jsou moc obehrané)).
Pořád je to tedy Quake, ale hratelností už je u mě někde na pomezí zábavy a hraní z pocitu povinnosti. Kolem a kolem spíš ztráta času (pokud tedy člověk nemá chuť zahrát si FPS, nic jiného není po ruce a Quake (případně Scourge of Armagon už jsou moc obehrané)).
Pro: No, je to pořád tak trochu Quake, Grappling hook je přínos.
Proti: Odchýlení od jednoduchosti Quake - nové zbraně jsou zbytečné, mapy jsou zbytečně velké.