Originální, zábavná a "společenská" hra, setkal jsem se s ní poprvé u verze pro amigu, kde byly větší bojiště, obraz se dal se posouvat do stran, ale za to hra měla daleko méně zbraní a méně itemů. Systém tahové a částečně "logické" hry, kde si v klídečku vypočítáte, odměříte ránu a následně velkolepě pálíte mě fascinoval, proto jsem byl PC verzí nadšen. Hraní proti PC bylo sice silně nevyvážené, neboť AI byla buď vyloženě tupá, či naopak chladnokrevně dokonalá, avšak já hrával v drtivé většině multiplayer s kamarády.
Zpočátku matoucí množství tabulek a seznamů se začalo i přes chatrné znalosti angličtiny vyjasňovat, objevovali jsme krásy všemožných zbraní i powerupů a ze Scorchu se stala taktická hra plná možností. Ačkoli série Worms se stala daleko populárnější a zábavnější, na začátky „společenského“ hraní, kdy se u jednoho PC mlátí, křičí a smějí 4 lidi, se nedá zapomenout.
Zpočátku matoucí množství tabulek a seznamů se začalo i přes chatrné znalosti angličtiny vyjasňovat, objevovali jsme krásy všemožných zbraní i powerupů a ze Scorchu se stala taktická hra plná možností. Ačkoli série Worms se stala daleko populárnější a zábavnější, na začátky „společenského“ hraní, kdy se u jednoho PC mlátí, křičí a smějí 4 lidi, se nedá zapomenout.
Pro: Spoustu možností taktiky boje, nervní, frustrující i směšné - v multiplayeru
Proti: Bojiště mohly být větší, stejně tak tanky (pro přehlednost)