Na nové Call of Juarez jsem se neskutečně těšil (první díl byl výborný, navíc hra slibovala hraní kamapaně ve dvou), o to víc mě ale hra zklamala. Na rozdíl od CoJ 1 je tenhle díl pouze přímočarou akcí, naštěstí ale celkem povedenou. Začnu těmi největšími pozitivy, a to jsou grafika a prostředí, které jsou výborné. Her z touto tématikou není moc, proto je prostředí a tím pádem i zbraně celkem originálni.
Dalším dobrým aspektem hry je zpomalení času, které můžete používat po zabití určitého množství nepřátel nebo tehdy pokud vám to hra určí (vchod do místnosti plné nepřátel). V CoJ 2 hrajete za dva bratry, kteří se ale liší jen minimálně (jeden může mít dynamit, druhý laso ve výsledku je to ale stejný) a skoro celou hru jdete spolu. Tak kde je sakra ta možnost hrát hru cooperative? :( Už nikdy nebudu číst preview.
Jednotlivé mise nejsou nic těžkého, pouze stačí jít na určené místo (i pod úkolem "najdi cestu ven" si tvůrci představují cestu přímo ke hvězdě - tak se označují všechny úkoly), cestou všechny postřílet a občas udělat něco mimořádného jako je třeba střelba s děla nebo kulometu. V pozdějších částech hry na vás čekají bossové, což je kapitola sama o sobě.
Spousta úkolů je o tom, najít nějákého toho bosse a zabít ho (k tomu slouží duel o tom ale později), často do něj ale musíte ještě vystřílet dva zásobníky (což působí hodně komicky, zvlášť když pak v ukázce na sobě nemá ani škrábnutí). Poté nastává duel, ve kterém jde o to protivníka zastřelit jakmile zazní zvon. Ze začátku se mi to vůbec nedařilo a duely jsem opakoval klidně 10x, později jsem se na ně ale už i těšil. Dvakrát se dokonce dostanete k doborvolným misím ve kterých si můžete vydělat peníze za které si později koupíte zbraně.
Call of Juarez: Bound In Blood je povedenou akcí, u které jsem se většinu času bavil, v prorovnání se svým předchůdcem je ale o něco horší, a to nejspíš proto, že je to "pouze" FPS a tak originalita spočívá pouze v prostředí a několika dalších drobnostech.
Dalším dobrým aspektem hry je zpomalení času, které můžete používat po zabití určitého množství nepřátel nebo tehdy pokud vám to hra určí (vchod do místnosti plné nepřátel). V CoJ 2 hrajete za dva bratry, kteří se ale liší jen minimálně (jeden může mít dynamit, druhý laso ve výsledku je to ale stejný) a skoro celou hru jdete spolu. Tak kde je sakra ta možnost hrát hru cooperative? :( Už nikdy nebudu číst preview.
Jednotlivé mise nejsou nic těžkého, pouze stačí jít na určené místo (i pod úkolem "najdi cestu ven" si tvůrci představují cestu přímo ke hvězdě - tak se označují všechny úkoly), cestou všechny postřílet a občas udělat něco mimořádného jako je třeba střelba s děla nebo kulometu. V pozdějších částech hry na vás čekají bossové, což je kapitola sama o sobě.
Spousta úkolů je o tom, najít nějákého toho bosse a zabít ho (k tomu slouží duel o tom ale později), často do něj ale musíte ještě vystřílet dva zásobníky (což působí hodně komicky, zvlášť když pak v ukázce na sobě nemá ani škrábnutí). Poté nastává duel, ve kterém jde o to protivníka zastřelit jakmile zazní zvon. Ze začátku se mi to vůbec nedařilo a duely jsem opakoval klidně 10x, později jsem se na ně ale už i těšil. Dvakrát se dokonce dostanete k doborvolným misím ve kterých si můžete vydělat peníze za které si později koupíte zbraně.
Call of Juarez: Bound In Blood je povedenou akcí, u které jsem se většinu času bavil, v prorovnání se svým předchůdcem je ale o něco horší, a to nejspíš proto, že je to "pouze" FPS a tak originalita spočívá pouze v prostředí a několika dalších drobnostech.
Pro: grafika, AI, zpomalení času, lepší multiplayer oproti jedničce, fyzika, příběh
Proti: slabší začátek, chybí cooperative multiplayer!!!, někteří bossové