Jo, jo, Master of Orion. Masteři určitě nebyli první, kteří přišli s koncepcí vytváření vlastního mezihvězdného imperia, ale byli určitě první, kteří nastoupili cestu k dokonalosti.
Množství ras, složitý strom výzkumu, propracovaný systém závislosti vědy, ekonomiky, vojenství a diplomacie ale hlavně neuvěřitelná variabilita při stavbě lodí a možnost vytvořit si je od základu sám.
K tomu se přičítá nádherná malovaná grafika a krásně stejně malovaná videa a člověk má hru, která se prostě nevypíná.
Nicméně i tak měla řadu chyb, které odstranila až dvojka - např., pokud jste hodně rychle vynalézali nové technologie, neměl protivník šanci (což jednu z ras katapultovalo mimo dosah ostatních, pokud jste ji nechytili v začátcích) nebo pokud jste chtěli vytvořit nový moderní typ lodě, museli jste celou jednu starší sérii zničit...což při sto- a tisícihlavých počtech, které si člověk hodinu piplal, nebylo úplně super.....
Ale i tak, nedám na ni dopustit...
Množství ras, složitý strom výzkumu, propracovaný systém závislosti vědy, ekonomiky, vojenství a diplomacie ale hlavně neuvěřitelná variabilita při stavbě lodí a možnost vytvořit si je od základu sám.
K tomu se přičítá nádherná malovaná grafika a krásně stejně malovaná videa a člověk má hru, která se prostě nevypíná.
Nicméně i tak měla řadu chyb, které odstranila až dvojka - např., pokud jste hodně rychle vynalézali nové technologie, neměl protivník šanci (což jednu z ras katapultovalo mimo dosah ostatních, pokud jste ji nechytili v začátcích) nebo pokud jste chtěli vytvořit nový moderní typ lodě, museli jste celou jednu starší sérii zničit...což při sto- a tisícihlavých počtech, které si člověk hodinu piplal, nebylo úplně super.....
Ale i tak, nedám na ni dopustit...
Pro: Variabilita ve všech aspektech, atmosféra.
Proti: Nevyvážené rasy, nutnost ničit flotilu při vytváření nové.