Hmmm, tak jak mě demo docela příjemně překvapilo, plná to zase zazdila.Level design je o malej kousek lepší než v jedničce, to jo.Jenže zase na druhou stranu, spousta levelů je furt neuvěřitelně nezáživná.Kolik tam bylo ultranudnejch podzemních základen a podobnejch hovadin? Jízda na tom výtahu na konci, co to sakra mělo bejt? Nebo střílení turettem, prostě stojím na místě a střílím jak kachny v moorhuhnu.Totální nuda.Příběh nestojí za zmínku, samozřejmě naprostá sračka.Co mě ale fakt zklamalo, je naprosté posrání i samotných přestřelek! Zbraně ve dvojce nemaj narozdíl od jedničky žádnej "feel" ani "punch", prostě už mě tolik nebavily ani samotný přestřelky co zachraňovaly jedničku.I ti vojáci - žádný záchvěvy vychcanosti, nic.Prostě naběhnout a umřít.Za posledních 20 dohranejch her je Fear 2 první, kde jsem ani nevzdal hold autorům a neshlédnul titulky.Prostě shit.Nedokážu pochopit jak mohl tým stojící za inventivním Bloodem, perfektní LV-1201 v AvP2, padáním z letadla v NOLFu, či virtuálním světem v TRONu 2.0, vyplodit sračky typu Fear.To Monolith všichni ti talentovaní designéři opustili nebo co?
+11
+16
−5
Pro: asi tak dvě mise
Proti: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz