Tenhle komentar pisu s vedomim zisku spousty zapornych bodu od fanatickych priznivcu Diabla, ale co, s chuti do toho.
Proc je Titan Quest tak skvely, aneb proc je o tolik lepsi nez Diablo II?
Ps: obe hry posuzuji vcetne datadisku
1) grafika vs generovane mapy - radeji budu prochazet tu samou perfektne vypiplanou lokaci, nez pokazde jinak zakrouceny, ale porad stejne nudny a stereotypni koridor
2) strom dovednosti aneb 7 charakteru vs. nepreberne mnozstvi kombinaci, druha moznost mnohem vice podporuje znovuhratelnost
3) truhla je fajn, ale jeste lepsi je, kdyz umoznuje i presun predmetu mezi postavami
4) hromada predmetu vs. jeste vetsi hromada predmetu - v TQ bylo proste mnohem vic ruznorodych druhu zbroje i zbrani
5) od pohledu poznate, jak je vase postava vybavena, v D2 mela kazda postava nekolik typu vzhledu ktera odpovilada urcite skupine zbroji, v TQ vypada vase posatava presne podle toho, co ma na sobe
6) raj sberatelu, proste tu mame mnohem vic unikatnich predmetu
7) delsi herni doba jednoho dohrani
8) hrac je usetren neustaleho kupovani svitku "town portal"
9) neomezeny opasek, neni treba jej neustale doplnovat, dokud mate lahvicky v inventaci, tak jako by vsechny byly v opasku
10) jeste me neco napadne :)
Ve vsech ohledech jsem bral v potaz, ze D2 je mnohem starsi, tudiz jsem nezminil 3D grafiku, naznak fyzikalniho modelu atd...
Proc je Titan Quest tak skvely, aneb proc je o tolik lepsi nez Diablo II?
Ps: obe hry posuzuji vcetne datadisku
1) grafika vs generovane mapy - radeji budu prochazet tu samou perfektne vypiplanou lokaci, nez pokazde jinak zakrouceny, ale porad stejne nudny a stereotypni koridor
2) strom dovednosti aneb 7 charakteru vs. nepreberne mnozstvi kombinaci, druha moznost mnohem vice podporuje znovuhratelnost
3) truhla je fajn, ale jeste lepsi je, kdyz umoznuje i presun predmetu mezi postavami
4) hromada predmetu vs. jeste vetsi hromada predmetu - v TQ bylo proste mnohem vic ruznorodych druhu zbroje i zbrani
5) od pohledu poznate, jak je vase postava vybavena, v D2 mela kazda postava nekolik typu vzhledu ktera odpovilada urcite skupine zbroji, v TQ vypada vase posatava presne podle toho, co ma na sobe
6) raj sberatelu, proste tu mame mnohem vic unikatnich predmetu
7) delsi herni doba jednoho dohrani
8) hrac je usetren neustaleho kupovani svitku "town portal"
9) neomezeny opasek, neni treba jej neustale doplnovat, dokud mate lahvicky v inventaci, tak jako by vsechny byly v opasku
10) jeste me neco napadne :)
Ve vsech ohledech jsem bral v potaz, ze D2 je mnohem starsi, tudiz jsem nezminil 3D grafiku, naznak fyzikalniho modelu atd...