Oblivion je podle mě takovým smutným milníkem v historii RPG. Přes počáteční nadšení jsem postupně vystřízlivěl a zůstal mi jenom dobrej pocit z pěkný grafiky a promakaný fyziky...ale kvůli tomuhle přece nehrajeme RPGéčka, ne? Všechno se tady zjednodušuje! Hráč je vedenej za ručičku jako malý dítě (nemyslím tim souboje, ale systém questů nebo "možnosti" dialogů.). Hry se prostě musí prodávat a složitější tituly nejdou tolik na odbyt, protože přece jen mezi hráčema je většina pod 15 let a podle toho to asi taky musí vypadat. Doby, kdy se člověk bál kliknout na nějakou odpověd, protože netušil, jak bude daný NPC reagovat, jsou pryč...tady na ně prostě můžem bejt hodný nebo ne a je jasný, jak to dopadne. Hlavní příběh by se dal dohrát za pár hodin a ten finální boss?? Co to jako mělo bejt? No konec prostě...
+25
+28
−3
Pro: Grafika, fyzika, rozsáhlost, volnost
Proti: Hlavní quest, zbytečný kvanta nepřátel, vození za ručičku atd.