Pro mě osobně rozhodně špička v žánru, Q3 Arena mi nikdy nesedl, UT mi vždycky poskytl tu pravou dynamickou krvavou zábavu za doprovodu našlapaného soundtracku a klasických Unrealovských zbraní. Kdo hrál UT na Godlike obtížnost bude jistě souhlasit, že se jedná o to nejtěžší co kdy hrál s jen s tou vadou, že výdrž botů byla skutečně velká a zároveň účinek jejich zbraní také a takový styl zvětšování obtížnosti mi nikdy moc nesedl, o jejich schopnosti manévrování snad radši ani nemluvě, jejich cik cak poskakování a rychlost, salta a obří skoky, to je něco nad čím se musim jen smát, tedy hlavně nad demencí vývojářů kdy lidskému hráči férově nechali jen možnost jít dopředu, dozadu, doleva a doprava, schopnost "dodge" je tu pak snad jen jako totální výsměch, nepoužitelný paskvil, ale je to asi tak jediné co mohu vytknout. Výborné jsou všechny módy, nejlepší bylo když se skutečně zadařilo a náhoda zapracovala, daly se mapy v Assaultu i na Godlike bez pomoci parťáku prolétnout za pár vteřin.
Mrzí mě, že tak výborný koncept hry jaký má UnrealT, jeho mody, mise, hudba, zbraně, design totálně zabije absolutně zhovadilá nejvyšší obtížnost, která je opravdu nejtěží svým dementním způsobem, zatímco ostatní jsou zase primitivní, takže neni na výběr a člověk holt když chce těžkou obtížnost musí zkousnout nacheatované boty na Godlike.
Edit - 6.2 2011 dohráno na Godlike.
Mrzí mě, že tak výborný koncept hry jaký má UnrealT, jeho mody, mise, hudba, zbraně, design totálně zabije absolutně zhovadilá nejvyšší obtížnost, která je opravdu nejtěží svým dementním způsobem, zatímco ostatní jsou zase primitivní, takže neni na výběr a člověk holt když chce těžkou obtížnost musí zkousnout nacheatované boty na Godlike.
Edit - 6.2 2011 dohráno na Godlike.
Pro: dynamika ,akce, zbraně a mapy, soundtrack
Proti: nepříliš dobře pořešené zvyšování obtížnosti