Jelikož jsem se ohledně TQ moc nerozepsal, tak to učiním teď.
Datadisk mě, stejně jako původní TQ, dost chytil. Abych řekl pravdu, vlastně mě tam až tak nic nedrželo, příběh klišé, nepřátel mraky, jenom klikat, klikat a klikat a přesto jsem se neskutečně bavil.
Oproti původní hře se objevilo několik vylepšení. Přidána karavana, která Vám převáží věci. Nemusíte je mít všechny ssebou v báglu. osobně jsem to nikdy nevyužil, dále přidány svitky, které sesílají jednorázové kouzla. Ty jsem si v průběhu hraní opravdu hodně oblíbil a s nima je spjata i nová postava, která z donesených surovin právě svitky vyrábí. Stejně tak umí oddělit od jakékoli části vybavení artefakt. Bohužel za stráty jednoho nebo druhého. Nikdy nezískáte jak artefakt tak zbroj.
Přibyli nepřátelé a několik grafických efektů, ale celkově se topořád tváří jako starý dobrý Titan Quest.
Co mě velice překvapilo, je délka. Čekal jsem to výrazně kratší.
Datadisk mě, stejně jako původní TQ, dost chytil. Abych řekl pravdu, vlastně mě tam až tak nic nedrželo, příběh klišé, nepřátel mraky, jenom klikat, klikat a klikat a přesto jsem se neskutečně bavil.
Oproti původní hře se objevilo několik vylepšení. Přidána karavana, která Vám převáží věci. Nemusíte je mít všechny ssebou v báglu. osobně jsem to nikdy nevyužil, dále přidány svitky, které sesílají jednorázové kouzla. Ty jsem si v průběhu hraní opravdu hodně oblíbil a s nima je spjata i nová postava, která z donesených surovin právě svitky vyrábí. Stejně tak umí oddělit od jakékoli části vybavení artefakt. Bohužel za stráty jednoho nebo druhého. Nikdy nezískáte jak artefakt tak zbroj.
Přibyli nepřátelé a několik grafických efektů, ale celkově se topořád tváří jako starý dobrý Titan Quest.
Co mě velice překvapilo, je délka. Čekal jsem to výrazně kratší.
Pro: délka, hratelnost
Proti: stereotip, který ale moc nenudí