Tak a je to tady. Jedna z nejočekávanějších her roku je zde. Povedla se nebo ne?... kde začít? Tak začnem třeba u technologie, protože ta prakticky nedoznala změn. Když vynecháme efektní kravinky jako krev (přes kterou je vidět velký ho*no) a hlína na obrazovce nezůstane nám žádné tolik viditelné vylepšení (což je vlastně paradox, protože je nejviditelnější, ale právě kvůli němu nevidíte nic...).
Příběh se nám obyčejně rozrostl, tak aby šlo hladce udělat další díl, což se dalo předpokládat. Předpokládat se dala i jedna naprosto nelogická věc a to, že opět uvidíme cpt. Price, který nejen, že žije už od 2. světové války, ale taky je zřejmě odolný vůči kulkám. Hra má standardní hratelnost a je založena prakticky na stejných principech, jako její předchůdkyně. Znič, běž, najdi, nahraj, chraň, zachraň a přitom střílej vším možným na všechno nepřátelský (vyjímka jsou stealth akce postavené na úspěchu sniperské mise z předchozího dílu). Když jsem u toho všeho možnýho, tak arsenal se nám celkem slušně rozrostl. Máme tu výše zmíněné jednoruční zbraně do obou rukou, hromadu pušek i samopalů, ale mně osobně největší radost udělala termo optika, v které kupodivu animace vypadají líp než bez ní ;-). Dalším kladem hry je hudba, která nám dolaďuje atmosféru u několika fantastických scén, jako byly například útěk z gulagu nebo přestřelky v typických amerických čtvrtích s bílým plotem kolem zahrádky. Hezkou novou věcí je také vystřelování dveří a následná akce ve stylu Call of Juarez. V hratelnosti ovšem nečekejte nic, co tu ještě nebylo jinak by jste udělali stejnou chybu jako já. Vrcholem celé hry je ovšem (mám pocit) 3 mise "No russian", která přinesla konečně kus inovace a takovej ten nádech, kterej jsem čekal po celou hru. Nechci působit dojmem, jako bych jenom hledal zápory, pořád je Call of Duty v rukou Infinity špička dnešních FPS, jen mi přijde, že za dva roky čekání jsme si zasloužili trošku víc než 6 hodin standardní akce okořeněnou pěkně nascriptovaným koncem... Na multiplayer nemám čas, proto ho do hodnocení nezahrnuji...
Příběh se nám obyčejně rozrostl, tak aby šlo hladce udělat další díl, což se dalo předpokládat. Předpokládat se dala i jedna naprosto nelogická věc a to, že opět uvidíme cpt. Price, který nejen, že žije už od 2. světové války, ale taky je zřejmě odolný vůči kulkám. Hra má standardní hratelnost a je založena prakticky na stejných principech, jako její předchůdkyně. Znič, běž, najdi, nahraj, chraň, zachraň a přitom střílej vším možným na všechno nepřátelský (vyjímka jsou stealth akce postavené na úspěchu sniperské mise z předchozího dílu). Když jsem u toho všeho možnýho, tak arsenal se nám celkem slušně rozrostl. Máme tu výše zmíněné jednoruční zbraně do obou rukou, hromadu pušek i samopalů, ale mně osobně největší radost udělala termo optika, v které kupodivu animace vypadají líp než bez ní ;-). Dalším kladem hry je hudba, která nám dolaďuje atmosféru u několika fantastických scén, jako byly například útěk z gulagu nebo přestřelky v typických amerických čtvrtích s bílým plotem kolem zahrádky. Hezkou novou věcí je také vystřelování dveří a následná akce ve stylu Call of Juarez. V hratelnosti ovšem nečekejte nic, co tu ještě nebylo jinak by jste udělali stejnou chybu jako já. Vrcholem celé hry je ovšem (mám pocit) 3 mise "No russian", která přinesla konečně kus inovace a takovej ten nádech, kterej jsem čekal po celou hru. Nechci působit dojmem, jako bych jenom hledal zápory, pořád je Call of Duty v rukou Infinity špička dnešních FPS, jen mi přijde, že za dva roky čekání jsme si zasloužili trošku víc než 6 hodin standardní akce okořeněnou pěkně nascriptovaným koncem... Na multiplayer nemám čas, proto ho do hodnocení nezahrnuji...