Tak Vam nevim, tesil jsem se na to a tak jsem porade zklaman. Filmy/atmosfera paradni, hudba paradni, grafika velmi dobra, tak sakra co mi na tom vadi ?
Dlouhe premysleni...... souboje. Ano jsou to souboje co mi vadi. Neni to ani realtime, ani tahovka ani nic mezi. Souboje jsou pro me neskutecne nudne, neprehledne, stejné.
Souboje vzpadaji takto: Zacatek boje, zapauzovani, rozdeleni utoku - zde to stejne nakonec dopada na "oznac vsechny moje" a utocte na nejsilnejsiho nepritele, odpauzovani, zoufala snaha vyznat se v tom, kdo tluce efektivne, kdo ne, kdo lelkuje, divne... po chvili zapauzovani, kontrola pajdulaku, popiti lahvicek apod.. repete az do konce souboje. Strategie planovani utoku ala tahovy system nelze, protoze nelze v tom boji odlisit jednotlive tahy a tak caste pauzovani spise vede k neefektivite. Teda mozna, asi, nevim.. nejdo to fakt ohlidat. Litaj tam cisilka, ale pri bitce >10 pajdulaku to nejde stihat, vsechny ty "missed","critical" apod. Proste se nedostavuje ten efekt "ted jsem mu to tim mecem napalil az cumel", kterej byva u tohoto typu her cukratkem pro hrace.
Pak prijde postup na dalsi level a rozdeleni dovednostnich bodu a ja najednou zjistil, ze nevim do ceho to vrazit. Je tady snaha o "vyvazeni" a to az tak velka, ze skoro vsechny vlastnosti vypadaj, ze jsou k nicemu.
Skoda, moc jsem se na tu hru tesil. Odehral jsem dva dny (cca 10% hry) a rekl jsem si dost. Postrkoval me pribeh, ale s kazdym dalsim soubojem jsem trpel vic a vic az jsem to odinstaloval.
Mozna je chyba jen ve me. Uplne citim, jak tuhle hru delal nekdo s nadsenim a zapalem. Mozna tam mel i tahove souboje, ktere by tam IMHO sedli jak p.del na hrnec. A pak prisel nekdo a rekl: ty souboje nemuzou byt na tahy, to dnesni hraci odsoudi a tak vzniklo to co vzniklo. Pro me skoda.
Dlouhe premysleni...... souboje. Ano jsou to souboje co mi vadi. Neni to ani realtime, ani tahovka ani nic mezi. Souboje jsou pro me neskutecne nudne, neprehledne, stejné.
Souboje vzpadaji takto: Zacatek boje, zapauzovani, rozdeleni utoku - zde to stejne nakonec dopada na "oznac vsechny moje" a utocte na nejsilnejsiho nepritele, odpauzovani, zoufala snaha vyznat se v tom, kdo tluce efektivne, kdo ne, kdo lelkuje, divne... po chvili zapauzovani, kontrola pajdulaku, popiti lahvicek apod.. repete az do konce souboje. Strategie planovani utoku ala tahovy system nelze, protoze nelze v tom boji odlisit jednotlive tahy a tak caste pauzovani spise vede k neefektivite. Teda mozna, asi, nevim.. nejdo to fakt ohlidat. Litaj tam cisilka, ale pri bitce >10 pajdulaku to nejde stihat, vsechny ty "missed","critical" apod. Proste se nedostavuje ten efekt "ted jsem mu to tim mecem napalil az cumel", kterej byva u tohoto typu her cukratkem pro hrace.
Pak prijde postup na dalsi level a rozdeleni dovednostnich bodu a ja najednou zjistil, ze nevim do ceho to vrazit. Je tady snaha o "vyvazeni" a to az tak velka, ze skoro vsechny vlastnosti vypadaj, ze jsou k nicemu.
Skoda, moc jsem se na tu hru tesil. Odehral jsem dva dny (cca 10% hry) a rekl jsem si dost. Postrkoval me pribeh, ale s kazdym dalsim soubojem jsem trpel vic a vic az jsem to odinstaloval.
Mozna je chyba jen ve me. Uplne citim, jak tuhle hru delal nekdo s nadsenim a zapalem. Mozna tam mel i tahove souboje, ktere by tam IMHO sedli jak p.del na hrnec. A pak prisel nekdo a rekl: ty souboje nemuzou byt na tahy, to dnesni hraci odsoudi a tak vzniklo to co vzniklo. Pro me skoda.
Pro: Pribeh, grafika, atmosfera, ingame filmecky, hudba
Proti: Souboje meli byt podle me tahove, lepe/jednoduseji podane vlastnosti pro pridelovani bodu